-anděl-

-anděl-

Anotace: Můj jediný a mnou na věky milovaný anděl...Můj důvod pro další ráno,moje...4ever

Dny běží, jeden míhá druhý … Každý je jiný, každy je svůj, má svá kouzla,překvapení….Má své bolesti i smutky…Každy je jiný a však stejný.
Uběhlo už mnoho dní,od doby,co "malá" dívka stála sama na světě,sama mezi lidmi….Sama se slzami na tvaři,bolestí v srdci a květinou v ruce…Sama ztracená v živote… Uběhlo mnoho dní od té doby,co ztratila úsměv na své tváři. Každý den prožívá jinak, každý den má jiné myšlenky a pocity.Každý ten uplynulý den tráví jinak…A však hlavní náplní jejího života je pouhá vzpomínka….Ta vzpomínka pro kterou ráno vstává a večer jde spát,ta,pro kterou dýchá,cítí,žije…Pro kterou bojuje za každý nový den,pro kterou hasí bolest v jejím srdci….
Vzpomínka,která žije v jejich snech
Žije pro vzpomínku,touhu,slib a přání….
Nikdy nepřestala doufat,nikdy svůj boj nevzdala,nikdy se nepodívala za sebe…za svou bolestí,smutkem a prázdnotou. Neřekla…,,Už ne,už dost,odpust,už to nejde“. Ač mockrát chtěla…,tak nemohla…Nemohla…to pro svou vzpomínku nemohla, jen pro ni stoji za to žít…To ona je všechno krásné na tomhle světě…To ona jediná věděla a milovala…Ona byla anděl…Ten nejkrásnějši a nejúžasnejší anděl,kterého si člověk dokáže představit…Byla anděl,který uklouzl na svém bílem sněhu…Byla andělem,který jednou zakopl a už nikdy nevstal…Byla andělem,který svým odchodem dívce tolik ublížil…
Byla jednou osobou a však celým světem,byla….A však žije dál,žije v dívčině srdci,protože ho nikdy nikomu dalšímu doopravdy nedarovala…Žije v dívčiných myšlenkách,protože je pořád s ní…Žije v dívčiných vzpomínkach,protože krásnější chvíle už nezazije…Žije v dÍvčiných snech,protože svým snům dívka vládne…Žije s Osamělou dívkou,které tolik chybí její obětí…protože je anděl…anděl,který dívku doprovází na každém jejím kroku,andělem,který je vždy s ni…

To slzy,ty stákají po tváři i po ruce…To smutek a bolest objali tuhle dívku…
To ona se ztratila v bludišti jménem život. To ona sedává schoulená v koutě. To ona vzpomíná na život,který měla,než anděl odešel. To ona vzpomíná,dívá se na fotky,zavírá oči a chce vrátit čas…To ona zná nejkrutší stvoření světa…,které nese jméno smrt. To ona!
…Ta dívka,kterou vídam při každém pohledu do zrcadla…
Autor DeathDorothy, 26.04.2008
Přečteno 371x
Tipy 5
Poslední tipující: PPetrushka, Bíša, Simísek
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Není hanba padnout, ale dlouho ležet. Vyleť! :-)
Moc se mi to líbilo. ST!

05.03.2010 20:34:00 | PPetrushka

...to ona...je stejná jako já...

26.04.2008 21:10:00 | Simísek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí