After 4.díl

After 4.díl

Anotace: Už se to vyvíjí!!!

Bill přišel k baru kde stála Lůca. Bill: Ahoj. Lůca: Ahoj(sladce se na sebe usmáli). Bill: Kde máš mýho bráchu? Říkal že si musí odskočit. Přiběhne Ann-Kathrin. Ann-Kathrin: Ahoj Bille nevíš, kde je tvůj brácha? Lůca: Co ty tady chceš? Ann-Kathrin: Hele chovej se ke mně slušně! Víš že můžu zařídit aby ste si ty a ty tvoje kamarádky na After Party už nezatancovaly! Lůca: ( směje se) Komu tady vyhrožuješ! To si jako myslíš že my tancujeme jenom na After Party? To se teda mýlíš! Ann-Kathrin: Nenávidim tě už od první chvíle co sem tě viděla! Lůca odsekne. Nápodobně ty nádhero! Ann-Kathrin: Ts! (odchází).
Bill: Téda. Umíš si sní poradit to se musí nechat. Lůca: Díky! No, bejt váma tak si na ní dávám vážně bacha. Je to mrcha schopná všeho! Bill: Znáš jí hodně dlouho? Lůca: No, ani ne. Ale od první chvíle sem věděla že to bude mrcha! Bill: No, nešla by sis zatancovat? Lůca: Páni, ty a tvůj brácha mě teda docela překvapujete. Bill: Proč? Lůca: Tvůj brácha a ty přece netancujete, ne? Bill: No, ploužák snad zvládnem. Lůca: Fakt je vidět že ste dvojčata. Tom říkal úplně to samý. Bill: Tak teda dem? Lůca: Jo!

Anna přijde za Káťou. Anna: Ahoj lidi. Georgu můžu si nachvíli půjčit Káťu, prosím?
Georg: Jo jasně. (Káťa mu dá pusu) Káťa: Zachvíli sem tady.
Anna: Wow! Téda už ste daleko že jo?
Káťa: A co ty? Anna: No, taky už sme daleko! Káťa: A Lucka?
Anna: Tancuje s Billem a předtim tancovala s Tomem. Měla by se rozhodnout kterýho vlastně chce. Káťa: Víš že je to těžký!
Anna: Jo to je. Ale sluší jí to s oběma. Káťa: Jo sluší. Ona miluje oba a oni oba milujou jí.Anna: Jak to víš? Ty ses jich ptala?
Anna: Říkal mi to Georg. Anna: Aha. Anna. Bill někam odchází dem za Lůcou..
Bill: Odskočim si hned sem tady.

Na záchodě:
Bill: Brácha co tady děláš takovou dobu? Tom: Přemýšlim. Bill: A o čem?
Tom: No, tak různě. Bill: Hele já vim že chceš Lůcu taky. Co kdyby sme se nějak dohodli? Připravuje se k močení. Tom: A jak se chceš dohodnout? Tak, že jí budeš mít ty? Bill: Pamatuješ si na to co sme si říkali ve studiu? Ta třetí možnost? Tom: Ty myslíš…? Bill: Jo! Mohli by sme to zkusit. Jestli chceš.
Tom: Jasně že jo. Mě to vadit nebude. Ale co ty? Ty si ten žárlivej.
Bill: Zvyknu si.

Tom: Luci nebude ti vadit když si stebou já a Bill dáme drink? Lůca: Ne, nebude.
Anna. No tak my pudeme za Gustou a Georgem. (mrkne na Lucku a Lucka se usměje)
Bill: Takže jakej drink si dáš, Luci? Lůca: No nechám to na vás dvou. (kluci se na sebe podívají a usmějou se)
Autor Lůca Kaulitz, 28.04.2008
Přečteno 421x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí