After Party 5.díl

After Party 5.díl

Lůca: Ještě jednu vodku prosím. Číšník:Hned to bude krásná dámo.
Anna: Lůco nezdá se ti že už si toho vypila dost? Lůca: Ne. Nezdá. Káťa: Bill s Tomem tě chtěj opít nebo co, ne? Anna: Kam vůbec kluci šli? Lůca: To netušim. Mára: Hele Lůco s tim pitím už bys měla brzdit pak děláš blbosti. Znáš se. Lůca: A co myslíš že udělam? Mára: Já nevim třeba něco čeho budeš pak litovat. Třeba něco s Tomem. Lůca: Neboj Máro! Vim co dělám. Hlídám se. Jen tak mě Tom do postele nezatáhne,neboj. No…du za ním.
Mára: Lůco! Lůca: hm? Mára: Dávej si bacha. Lůca jen opile řekne: Neboj.

(Tom stojí uprostřed parketu Lůca ho chytí za ruku a opile na něj zavolá):
Tome! (Tom se otočí a Lucka mu padne do náruče) Tom: Páni kotě!
Ty si na mol! Lůca: Jo asi jo. (Tom Lůcu odvede k baru, do rohu kde nikdo není).
Tom: Proč ses tak opila? Lůca: Kde je tvůj sladkej brácha?
Tom: To nevim. Lůca: No to je jedno. (Lucka se podívá Tomovi do jeho očí a Tom do Lucčiných. Lucka skočí Tomovi kolem krku a začnou se vášnivě líbat).
Tom: Teď už se chceš ztratit? Lůca: V jakym hotelu ste?. Tom: Royal. Lůca: My taky!
Tom: Takže dem?! (Lucka se mu opile zadívá do očí a opile řekne): Jasně!

Tom: Bille du s Lůcou do hotelu jo? Bill: Myslel sem že máme dohodu. Tom: Samozřejmě! To já vim. Buď v klidu sou ve stejnym hotelu jako my takže klidně můžeš za Lůcou pak zajít. Ale dneska v noci ne. Protože je opilá takže si jí nechám u sebe. Bill: Tak jo. Ale Tome varuju tě! Jestli toho zneužiješ! Tom: Nebudu dělat nic co nebude chtít. Bill: No tak dobrou noc. Tom: Dobrou noc bráško.

Lůca: Holky du s Tomem do hotelu. Mára: Já ti říkal ať nepiješ. Lůca: Du jenom do hotelu. Anna: Ale s Tomem! Lůca: Sou ve stejnym hotelu jako my. Takže se uvidíme ráno na snídani. Tak čau! Všichni: Ahoj

V Hotelu:

Lůca: Teda ty hotelový pokoje sou všechny stejný to je neuvěřitelný. Tom: Je vidět že si vážně opilá. Nechceš dneska zůstat u mě na pokoji? Lůca: Tak jo. Můžu se jít vykoupat? Ukáže prstem na dveře od koupelny. Tom: Jasně di. Lůca: Opile se zasměje. Nešmíruj!
Tom: To bych si nedovolil! Lůca::)
Autor Lůca Kaulitz, 28.04.2008
Přečteno 303x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí