Rozhlédni se (11)

Rozhlédni se (11)

Anotace: ...aaaaaach jo!

Včera sem ležela v posteli a rekapitulovala sem si život. Taková málá inventura. Zjistila sem, že většina věcí je na hovno. Vážně musím to takhle napsat. Hlavně ty chlapy. já fakt nevim jestli je možné aby si někdo natolik stál na vedení a nebo mu prostě bylo jedno co k němu ten druhý cítí. Proč mě prostě a jednoduše nepošle někam a nebo proč to se mnou neskusí. Teď nemyslim sex protože ten by asi zkusil rád. Omlouvám se všem, kteří tenhle výlev musí číst nebo ho jen nád¨hodou otevřeli, ale prostě musela sem to někde a nějak ventilovat. Já už totiž nevím kde dělám tu chybu..Kamarád mi řekl, že tak moc chci až to prostě nejde. A jestli si pamatujete na Martina (to je ten kluk, kterej na mě "byl hodnej") tak ten mi zase řekl, že jsem strašně čitelná, že miluju bez výhrad a že na to jednou asi dojedu. Jo mám prostě smůlu na grázlíky. Jenže co dělat když maminčini mazánci mi nic neříkají. Hmmm a tak se dál a dál rozhlížim ale to co vidím mě moc netěší. Vím že je to trošku depresivní ale co naděláte občas to prostě na člověka padne.

Ještě jedno PSko: omlouvám se za styl - nestyl asi je tam i něco z úvahy ale navazuje to na tohle moje dílko na pokračováníé tak sem to zařadila do povídek.

Mějte se a smějte se, já se o to pokoušim každé ráno :o)
Autor pohodářka, 29.04.2008
Přečteno 316x
Tipy 4
Poslední tipující: Lovesick, Kes
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

v pár věcech opravdu máme ten "život" stejný. Doufám jen, že ne nadlouho. Taky přeji ať na vás oba štěstí dlouho nečeká...

08.05.2008 12:34:00 | Lovesick

ještě jedna poznámka k vám obou...z depky se vyhrabu už tím že sem se vypsala je o poznání menší:o)
A k tomu že život je pes..to je ale pes je nejlepší přítel člověka.... :)

06.05.2008 19:50:00 | pohodářka

Kotě, chce to vyderžať. Já se s chlapem rozešla a odstěhovala. Věříš, že jsem ale ráda? I když jsem sama, všechno dostalo svůj vlastní smysl. Počkej si. Nehroť to. Užívej svobody, jednou o ni přijdeš.
Depka je někdy děsně fajh. Pěkně si ji ohmatej, ochutnej, prohlídni si ji ze spodu i zvrchu, porochněj si v ní. A až se Ti to bude zdát vhodné, vylez z ní.
Jo - když nebudeš vědět jak, dej vědět a dám Ti na sebe telefonní číslo :)

To Summer: Hehe vítej v Pohodářčiným fanklubu :). Já se jí do toho deníčku pořád cpu a radim. Hrozná su :)

03.05.2008 21:55:00 | Kes

Nečetla jsem tuhle povídku celou jen pár kapitol, ale okamžitě mě zaujala jedna věc. Ty tohle píšeš jako svůj dník nebo něco v tom smyslu? Všechno vychází z faktů??? No co ještě dodat... Doufám, že se ti zlepší nálada:) Mám pocit, že ti bohužel rozumím. Jo život je pes.

29.04.2008 20:09:00 | SummerNight

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí