After Party 6.díl

After Party 6.díl

Lucka vyšla z koupelny a šla směrem k posteli kde seděl Tom. Sedla si Tomovi do klína a začali se vášnivě líbat. Lůca: Úžasně líbáš? Tom: Fakt? Ty si taky skvělá. Lůca najednou ucítila v Tomovo rozkroku vybouleninu. Lůca: Si vzrušenej. Tom: Jo to sem. Lůca: S tim budeme muset něco udělat! Povalila ho na postel a strhla ze sebe ručník. Tom jen do ticha polkl a převalil se na Lůcu. Lůca z něj strhala věci. Pak se spolu začali milovat.

Lůca: Tome bylo to krásný! Tom: sem rád že se ti to líbilo. Objednáme si pizzu?
Lůca: Tak jo. Po sexu vždycky vyhládne. Tom: Fajn objednám ji.

Tom: Omluvíš mě nachvíli? Půjdu se vysprchovat. Lůca: Jasně.
Tom přišel z koupelny a Lůca už jedla pizzu. Lůca: Promiň že sem na tebe nepočkala, ale měla sem hlad. Tom: Nevadí. Tom si lehl na postel vedle Lůcy a začal taktéž pojídat pizzu. Tom: Si tak sladká. Lůca se na něj usmála. Tom: Vždycky sem říkal že češky sou sladký. Lůca: Ale já nejsem češka. Teda sem ale jenom napůl. Já sem napůl němka a napůl češka.
Tom: Stejně si sladká. Seš zamilovaná do mýho bráchy že jo? Lůca se na Toma podívá.
Tom: Přede mnou to neskrývej. Já vim že si blázen do mýho bráchy. Ale i do mě že jo? Lůca: Kdo ti to řek? Tom: Tvoje kámošky řekli všechno. Výměnou za to že je seznámim s Gustavem a Georgem. Lůca: No … znáš moje tajemství. Tom: No a teď když ho znam chceš znát ty to moje? Lůca: Když mi ho řekneš. Tom zvedne Lůce hlavu. Tom: Miluju tě! Políbí ji.
Autor Lůca Kaulitz, 29.04.2008
Přečteno 276x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí