After Party 7.díl

After Party 7.díl

Lůca: Tome uvědomuješ si co si řek? Tom: Jo řek sem že tě miluju!
Lůca: Myslíš to vážně? Tom: Jinak bych to neříkal!
Lůca se usměje a začne Toma líbat. Lůca: Taky tě miluju. Tom: Já to vim. Usměje se a zapálí svíčky co byly na hotelovým pokoji. Lůca: Odkdy si romantik?
Tom: od té doby co sem se rozhodl že pro tebe udělam všechno. Začali se líbat a znovu se milovali. Tom: Nevěděl sem že si tak dobrá v posteli. Lůca: Nevíš o mě ještě hodně věcí. Jak to teď mezi náma bude, Tome?
Tom: Nevim. No nejspíš spolu budeme chodit. Lůca: A co Bill?
Tom: Neboj. Nějak to vyřešíme, slibuju. Lůca se na Toma usměje a lehne si mu na hruď.

Tom: Dobré ráno koťátko! Lůca: Dobré ráno:). Kolik je hodin? Tom: Půl jedenáctý.
Lůca se prudce zvedne z postele. Lůca: Cože?!?! Už?!?! Panebože musim vstávat a jít na snídani.
Tom: Počkej na mě du taky. Lůca: Víš co? Přijď pro mě do mýho pokoje
Upravim se a vezmu si jiný oblečení. Tom: Jaký máš číslo pokoje? Lůca: 426.
Tom: Za jak dlouho mam přijít? Lůca: ééééé...... Za čtvrt hoďky. Tak ahoj. Políbila Toma na tvář. Tom: Ahoj.
Lůca přišla do pokoje zabouchla dveře a běžela ke kupě hadrů. Z kupy hadrů vytáhla mini sukni, spodní prádlo, krátké triko pod prsa a obula si vysoké boty(kozačky) které jí ladily se sukní a trikem. Pak si ještě dala make-up a stíny. Vzala si mobil a vytočila Káti číslo.
Káťa: Ahoj Lůco! Jestli si v nějakym průšvihu tak mi to ani neříkej! Lůca: Ne nejsem neboj.
Právě naopak! Káťa: Budu hádat. Neodolala si a vyspala ses s nim? Lůca: Jo přesně tak!
Káťa se začala smát. Káťa: Já se z tebe zbláznim! Jaký to bylo? Lůca: No úžasný!!!!
Ale bojim se že sem udělala chybu. Víš přece že je to děvkař. Káťa: Jestli ti ublíží tak celá naše taneční skupina SG si ho podá to si piš! Lůca: Díky! Já doufám že to nebude třeba!
Budu muset končit Tom pro mě za chvíli přijde a jdeme na snídani. Káťa: Jasně sejdem se tam. Možná že přijdu trochu dýl. Georgovi se totiž nechce z postele. Lůca: Mohla sem si to myslet, že nejsem jediná co dneska v noci zhřešila. Káťa: Zatím sme dvě. Lůca: vsadim se že Anna to taky nevydržela! Hele musim Tom už klepe tak na snídani. Káťa: Jasně čau.

Tom: Tak sem tady. Lůca ho políbí. Lůca: Super!! Tak jdeme.
Lůca a Tom přišli k výtahu kde stál Bill. Tom: Ahoj bráško! Bill: Čau. Tom: Co je? Si nějak mimo, si včera tolik pil bo co? Bill: Ne, víš že sem po ránu mimo. Tom: Jo abych nezapomněl! Tohle je moje přítelkyně Lůca! Ale ty jí znáš. A tohle je zase můj bráška, kterýho mam moc rád. Taky ho znáš. Lůca, Bill a Tom přišli ke stolu kde seděl Gustav, Anna, Georg a Káťa. Gustav, Anna, Georg a Káťa: Dobré ránko přejem. Bill, Lůca a Tom: Dobré ráno.
Lůca, Bill a Tom se posadili. Všichni se na sebe usmívají. Georg: Jaká byla noc? Tom, Gustav, Káťa, Anna: Skvělá. Lůca a Bill se na sebe pořád sladce usmívají. Tom si toho nemohl nevšimnout a tak si říká, že jediný co bude nejlepší je ta třetí možnost. Tom, Lůca, Bill!
Autor Lůca Kaulitz, 29.04.2008
Přečteno 296x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí