After Party 8.díl

After Party 8.díl

Tom a Lůca stáli u výtahu a líbali se. Bill je jen tiše pozoroval a přemýšlel kam by Lůcu pozval na rande. Všude ho pronásledovali fanynky takže nebylo možný jít s Lůcou někam ven bez bodygárdů. Tom: Teď se asi dlouho neuvidíme co? Lůca: To asi ne. Měli bysme si to užít.
Že mě nebudeš podvádět s jinýma? Tom: Jednou mě holka podváděla. Dost mě to mrzelo. Proto bych to holce nikdy nemohl udělat. Lůca: Budu ti věřit. David (jejich manažer): Ahoj Tome, Ahoj Luci. Tom, Lůca: Ahooooj. David: Sem rád že vás všechny vidim. Holky chtěl sem s váma mluvit. Večer jdeme s klukama na jednu party a chtěl bych si tam s váma se všema o něčem popovídat. Gustav: A o čem? Vadí snad že máme s holkama vztah? David: Jasně že ne! Do toho já se vám plést nebudu, to je vaše věc! Georg: A o čem s náma teda chceš mluvit. David: Chci s váma mluvit o naší skupině TH. Anna: No jo ale k tomu nás přece nepotřebujete. My sme jiná skupina. David: Ale týká se to i vás. Takže večer v devět tady dole v recepci. Lůca: Mam otázku. Jak dlouho to bude trvat. Večer totiž dávej Sex ve městě.
Všichni se smějí. Bill: Jo taky bych ho chtěl vidět. David: Záleží na vás jak dlouho tam budete.

Tom: Bille nechceš jít s náma ke mně na pokoj? Bill: Nerad bych rušil. Tom: Nebudeš rušit. Že ne Luci? Lůca: Ne! Poď s náma:). Bill si olízne rty. Bill: Tak dobře. Bill, Lůca a Tom si povídali už dvě hodiny. Tom: Du na záchod. Pokračujte v rozhovoru. Hned sem tu.
Bill: Viděla si film Naboso? Lůca: Ne ale vim že je tvůj oblíbenej. Bill se směje. Bill: Jo přesně. Jestli chceš tak mam dvd můžeme se na to někdy spolu kouknout. Lůca: Super! Doufám že to bude co nejdřív! Bill a Lůca se k sobě začali přibližovat až byli jejich rty úplně u sebe. Líbali se když v tom najednou Lůcu někdo chytil zezadu. Byl to Tom. Odhrnul její dlouhý vlasy které měla až pod zadek a začal ji líbat zezadu na krku. Tomovo ruka bloudila po Lucčiným bříšku a dolů do rozkroku Billovo naopak nahoru na prsa. Pak si prohodili směry a jejich ruce se střetli. Z jejich intezivního mazlení je vyrušil tón Tomova mobilu. Přestali s mazlením a Tom zvedl mobil. Lůca se přitiskla k Billovi a ten jí měl v náručí a pevně ji držel. Tom: Haló. Georg: No kde ste! Máme přece zvukovku vy ste na to zapomněli? Tom: Ježiš no jo! Hned sme tam! Georg: Ale dělejte David zuří! Tom: Jo! Bille máme zvukovku! Bill: Ježiš já zapomněl. Tom: No já taky tak dělej. Tom chytne Lůcu ze zadu. Tom: Kotě večer se pro tebe s Billem stavíme, jo? A pudeme spolu do recepce. Vyšli na chodbu.
Lůca: Fajn! Takže večer? Tom,Bill: Jasně! Lůca dá oboum velkou pusu. Lůca: Tak ahoj. Tom: Ahoj kotě! Bill: Ahoj miláčku. Lůca jim zamává a usměje se:).
Autor Lůca Kaulitz, 30.04.2008
Přečteno 248x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí