After Party 9. díl

After Party 9. díl

Někdo zaklepe na dveře a Lůca vyběhne z koupelny jen v ručníku. Anna, Káťa: Ahoj Lůco!
Lůca: Ahoj holky už sem myslela že to sou kluci. Káťa: Prosim tě mají ještě hodinu čas. Lůca: Vy už ste? Anna: No jasně! Lůca: V tom případě mi poradíte co si mam vzít na sebe.
A kde sou Vojta, Mára a Kuba? Káťa: Šli na nějakou party. Ale na jinou než my.
Lůca: Co tahle krátká černobílá pruhovaná sukně? Anna: Jo ta je sexy. Káťa: A támhleto bílý krátký triko pod prsa na ramínka. Lůca: Díky holky. Anna: Jo a ty bílí vysoký boty.
Káťa: Udělám ti ten vysokej culík. Ukáž Lůca: Jo! Anna: Lůco ty nám ani nic neřekneš? Lůca: A co bych vám měla říkat? Káťa: Neříkej že nevíš! Anna: Kluci když nám volali tak nám to řekli. Lůca: No jo ale co? Anna: No že ses líbala s Tomem a Billem najednou! Lůca: To nebylo najednou. Káťa: No tak jeden zezadu jeden ze předu. Lůca: No moment! Jak tohle všechno víte? Káťa: Lůco nemáchej s tou hlavou!! Anna: Bill a Tom to řekli Gustovi a Georgovi a ty když nám volali tak nám to řekli:). Káťa: Protože naše kámoška by nám nic neřekla, že? Lůca: Panebože! Bill a Tom sou normálně chodící bulvár!!! Chtěla sem vám to říct ste přece moje kámošky! Káťa: Lůco!!!!!!!
Lůca: Co je? Káťa: Přestaň mi máchat s tou hlavou nebo...! Lůca: No jo!!

Kluci sou u Georga na pokoji a povídaj si. Gustav: Hele vy dva nechcete prozradit něco víc co se stalo? Bill: Nechcete radši povídat vy? My sme toho řekli už hodně! Tom: Bill má pravdu.
Georg: U nás to není tak zajímavý. Tom: Kecáš! Každej sex je zajímavej. Gustav: Prostě byla jenom vášnivá noc nic víc ale u vás dvou to bylo zajímavější. Bill: U mě žádná vášnivá noc nebyla. Georg: Ne u tebe byl vášnivej den! Vždycky si byl trochu jinej ale nemyslíš si Bille že je na TO přece jenom lepší noc než den? Všichni se smějí! Bill: Na tom přece nesejde! Hele to začal Tom! Tom: Co kecáš přišel sem ze záchodu a vy ste měli jazyky zapletený do sebe. Gustav a Georg: Wóóóó.
Bill: Jo ale ty si jí pak chytil ze zadu a rukou si jí zajel do rozkroku. Gustav a Georg: Hustýý! Gusta: Co dál?
Tom: Ty si všímáš všeho Bille! On měl zase ruku na jejích ňadrech. Gustav: Bille ty překvapuješ.
Georg: No a co bylo dál? Tom: Nic pak se moje a Billovo ruka střetly a zazvonil můj mobil. Volal Geoorg. Podívá se vyčítavě na Georga. Georg: Ježiš tak promiňte. Já to nemoh tušit ne? Navíc David zuřil. Sami ste to viděli.
Tom: Kdyby si nezavolal tak by se to stalo! Bill: Co jako? Tom: No sex? I když asi mezi tebou a Lůcou by nic nebylo. Ty si v posteli prostě neschopnej musel bych to za tebe všechno oddřít. Bill: Ještě uvidíme se kterym z nás se jí to bude líbit víc. Tom: Haha! Bill: Myslíte že večer stihnu ten Sex ve městě? Gusta, Georg, Tom: Bille!!!! Gustav: Co nám všem David asi chce? Georg: Necháme se překvapit. Uvidíme na tý party.
Autor Lůca Kaulitz, 30.04.2008
Přečteno 281x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

to má být pseudo-fotoromán?

30.04.2008 23:53:00 | Neexistujíc a její ruce od krve

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí