After Party 10.díl

After Party 10.díl

Tom: Je tu zase hodně holek co? Lůca: No to jo ale bohužel tu není Angelina Jolie To naštve co Tome? Tom: No když si představim že bych měl s Angelinou vztah a musel bych vychovávat ty její děti…..nevim,nevim.Chtěl bych s ní mít jenom sex. Možná že by v tom byla i dobrá, ale samozřejmě že já lepší. Lůca na něj nevěřícně zírá. Tom: Co je? Lůca: Radši už buď zticha nebo tě zabiju! Koukni se na svýho bráchu ten nemá takový blbý kecy! Gustav: Tak se nehádejte a poďte. Bill chytil Lůcu za ruku a Tom okolo pasu.

David: No konečně kde ste takovou dobu? Bill: Tak o čem si s náma chtěl mluvit?
David: No de o to že mi potřebujeme… tanečnice. Bill: Tanečnice? David: Jo přesně tak.
Tom: A na co by nám byly? David: De o to že ty a Bill ste moc hubený a potřebovali by ste zpevnit tělo. Potřebujete mít kondičku. Tom: My jí máme. David: Nemáte! Potřebujete chodit do posilovny apod. Gustav a Georg to je v pohodě ale vy dva nic moc. Je to náročný a my nechceme aby ste se nám sesypali jako holky. Lůca začne foukat do brčka a pití co zrovna usrkává jí začne nadskakovat. Lůca: No moment! A co jako my s tim máme dělat to je vaše věc ne? David: Vy ste tanečnice! My potřebujeme choreografky a když sem se koukal na váš novej videoklip tak sem musel uznat že vás potřebujem. Chci aby sme uzavřeli smlouvu kde budou podmínky a podobný věci. Anna: My ale zpíváme. A chceme dělat svojí kariéru! David: Tu byste dělali samozřejmě dál. Lůca: Co by sme všechno dělali? David: Pomáhali klukům s choreografií, chodili s nima do posilovny a všechno co bude potřeba. Kariéru přitom samozřejmě budete moct dělat dál.
Lůca: Ale dyť ste měli Natálii ne? Bill: Ta odešla. Lůca: Ach tak.
A ta dělala co?? Georg: Ona jenom brala Toma a Billa do posilovny a do tělocvičny a taky choreografii. Lůca se usmívá a strčí si do pusy lízátko které si právě rozbalila. Lůca: Aháááá! Teď už chápu proč odešla. Nešla na mateřskou? Pořád se usmívá.
Bill: Jak to myslíš? Lůca: Tak jak to říkám. Tom: Lůca to myslí tak jako že s náma Naty něco měla. Lůca: Jo Naty?? Hmmm. Vyndala si lízátko z pusy a položila si lokty na stůl. Lůca: Tak hele! Ne že by tahle práce nebyla super, ale my nechceme jenom tancovat ale i zpívat!
David: To by ste mohly dělat dál. Kdykoliv by ste potřebovaly tak by ste měly volno aby ste si mohly dělat svoje. Káťa: Mě se to zdá náhodou super! Georg: No jasně! Byli by sme alespoň pořád spolu! Gustav: No jasně! Anna: Jenže mi teď máme docela dost práce. Vzaly sme si modeling budeme fotit. Káťa: No tak holky! Bylo by to super. Lůca má lízátko v puse opře se o opěradlo a vzdychne. Lůca: Já nevim. Bill: Miláčku. Mohli by sme bejt pořád spolu.
Anna: Teď to záleží jenom na tobě Luci. Lůca: Jak dlouho máme na rozmyšlenou?
David: Dejme tomu že…. 5 vteřin. Odpočítávám. 5, 4, 3, 2, 1. No tak co? Všichni se na Lůcu koukaj. Lůca vzdychne. Lůca: Tak dobře! Vyhráli ste dem do toho! Všichni: Jóóóóóóó.
Lůca: Odkdy? David: Záleží na vás. Lůca: No budeme teď natáčet videoklip takže…až ho natočíme. Tom: Super! Vítejte v naší skupině. Lůca: Ne, ne. My nejsme ve vaší skupině, my máme pořád tu svojí! Tom: Dobře tak v týmu. Lůca: To už je lepší. Bill: Skvělý miláčku! Teď budeme moct bejt spolu. Tom: To je pravda!
Oba jí políbí.
Autor Lůca Kaulitz, 03.05.2008
Přečteno 263x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí