After Party 11.díl

After Party 11.díl

Bill: Sem rád že teď budeme spolu. Lůca: Já taky. Ale teď se nějakou dobu neuvidíme.
Bill: Kde budete natáčet ten klip? Lůca: V Berlíně. Bill: Budeme ti s Tomem každej den volat. Že jo Tome? Tom: Cože? Bill: Ale nic. Lůca: Že mi budete každej den volat.
Tom: Aha. No to je jasný! Bill: Tome dojdi pro pití už sme zase na suchu. Tom: Hele já nejsem žádnej číšník. Tak tam dojdi ty ne? Lůca: Nehádejte se! UFF! S váma to budu mít asi těžký co? Bill: No to si piš! Tom: Sme dvojčata a s těma to není jednoduchý.
Lůca: Pudeme k baru Gustav, Georg, Anna a Káťa tam sou. Bill: Jo dem lepší než se dohadovat s timhle studenokrevným bručounem. Tom: Luci musíš si totiž zvyknout na to že teď budeš pořád s ledovcem. Bill: Věř mi že je to těžký. Lůca: Neboj se, já to těžký mít nebudu ale Tom semnou bude mít peklo! Tom: Zakážeš mi pornofilmy? Lůca: Ne ale zakážu ti slavný ženský. Stejně by se s tebou nevyspaly. Bill se začne smát.
Tom: Hele přestaň se smát! Dojdou k baru kde sou holky s klukama. Gustav: Už se zase hádáte? Bill: Ne my si jenom vyměňujeme názory.
Pořád se směje. Georg: Fakt? Moc to nevypadalo. Bill se pořád se směje! A Lůca se usmívá. Tom: Náhodou by se jim to se mnou líbilo. Lůca: Tome zase tak úžasnej nejsi! Tom: Myslíš v posteli? Lůca: Jo přesně! Bill: Wóóó!! No Tome to ti ještě žádná holka neřekla co? Tom: Buď zticha blbečku! Chodíme spolu dva dny a ty mi říkáš že to neumim v posteli? Lůca: Ne já neříkám že to v posteli neumíš. Ale vždycky říkáš jak si skvělej v posteli.
Já ti jenom říkám aby ses nevytahoval protože tak úžasnej jak říkáš nejsi! A neurážej Billa! Georg se začne šíleně smát a Gugu vyprskne drink kterej pije.. Tom: Georgu přestaň se smát a di se zabejvat svojí pravou rukou a mojí fotkou.
Všichni se smějí. Gustav: Páni! vztah kterej trvá dva dny a už je tu hádka. Lůca: My se nehádáme. Nemůžu za to že Tom nesnese kritiku. Musim ti říct co si myslim.
Tom: V pohodě. Já sem rád že si mi to řekla. Já snesu kritiku v pohodě. Bill: My VŠICHNI si hlavně musíme věřit jinak ty naše vztahy daleko nedojdou. Holky: My vám věříme! Kluci: My vám taky. Anna: Těšim se až s váma budeme na turné. Přitulí se ke Gustovi. Lůca: Bude to prča! Bill: No hlavně s Georgem. Tom: Jo přesně. Až ho v noci v tourbuse uslyšíte smrkat, tak to se mu po mě stejská. Všichni dostanou záchvat smíchu. Lůca s Billem se na sebe podívají a políbí se.
Autor Lůca Kaulitz, 03.05.2008
Přečteno 256x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí