After Party 12.díl

After Party 12.díl

Bill, Tom, Lůca, Gusta, Georg, Anna a Káťa už sou docela opilí
Bill: Hele a to sme vám říkali to jak Tom dostal facku od holky?
Holky: Ne!
Tom: Ne ani to neříkej! Bill:Ale jo řeknu. Tak hele Tom chodil s jednou holkou a po škole se začlo povídat, že Tom o ní říká jaká je v posteli. Jednou sme byli na hřišti ta holka šla přímo proti němu a…. Bill se směje.
Lůca:A co? Co se stalo? Bill: A ta holka mu vrazila facku. Mega facku! Všichni se začnou smát!
Lůca: To bych chtěla vidět. Šíleně se směje.
Bill: No počkejte ještě je tu jeden příběh.
Lůca: No povídej.
Bill: Tome řekni to o tom jak vás načapali rodiče jedný holky, co si s ní chodil.
Tom: No chodil sem s ní a byli sme u ní doma. Mě mělo být za pár dní 15. Mazlili sme se a byli sme si jistí že nás nikdo nebude rušit. Takže sme chtěli TO. Říkal sem jí, že když jednou začnu tak už nebudu moct přestat. No a prostě měli sme sex. A najednou ve dveřích stáli její rodiče. Já sem se rychle oblíkl a běžel sem ven.
Bill: No jo ale to není všechno. Byli sme nakupovat v suprmarketu, protože sme jeli k tátovi. Stáli sme u regálu s kondomama a na druhý straně stáli rodiče tý holky. Říkali sme, jak někdo může vybírat kondomy podle příchutě. Tom po nějakých sáhl a řekl: Beru si tyhle. Samozřejmě, že žertoval. Ale ten táta tý holky k Tomovi přišel a řek mu: Moje dcera má ráda jahody. To už sem nevydržel a začal se smát. Tom mi řekl, že raději počká ve předu. Ten chlap se mě zeptal jakou příchuť má Tom rád. A dal mi do ruky kondomy s příchutí vodního melounu a řekl, že je zaplatí. Já mu je ale dal zpátky a šel jsem zaplatit.
Cestou domů sme se s Tomem smáli asi 5 minut. Pak sme znovu potkali toho chlápka a on řekl Tomovi: Podívej se chlapče, myslím si že sem na dědečka ještě dost mladý, vrazil mu do ruky kondomy a pokračoval. Jestli chceš spát s mojí dcerou tak buď hodně opatrný. Tom tam pár minut jenom stál ale pak řekl: Já sem se s vaší dcerou už dávno rozešel. Jestli jí udělá dítě někdo jinej, tak to přijmu. Poslední věc kterou bych od vás chtěl sou vaše kondomy. Ale děkuju, mě a mý přítelkyni se budou určitě líbit. Všichni se hrozně smějou.
Anna: Teda vy máte zážitky!
Tom: No já si myslim že už by sme měli jít do hotelu. Sme už trochu na mol nezdá se vám?
Gustav: Jo měli by sme už jít. Už sou dvě ráno.
Lůca: Cože? Už?
Georg:jo takže zaplatíme a jdeme.

Všichni stojí u výtah kterej už vyjel nahoru.
Gustav: Tak dobrou noc. Všichni: Dobrou noc.
Tom: Uvidíme se na snídani. Dobrou noc kotě. Dal Lůce pusu.
Lůca: Dobrou noc.
Bill: Půjdeš dneska ke mně?
Lůca: Jasně. Dyť sme se domluvili ne?
Bill: Tak jdeme spinkat pojď.
Lůca: jdu se vysprchovat, jo?
Bill: Jasně! Já du na balkon za Tomem přijď pak za mnou miláčku.
Lůca: jo Bille nemáš na pučení triko na spaní?
Bill: Jo mam pučím ti tohle černý s červenou lebkou, jo?
Lůca se usměje: Díky.
Lůca šla do koupelny odlíčila se vysprchovala se vzala si kalhotky a Billovo triko.
Autor Lůca Kaulitz, 15.05.2008
Přečteno 236x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí