Povíš mi jaký to bylo?

Povíš mi jaký to bylo?

Anotace: pomsta....

Powi ,powíš, jaký to bylo?
Frído sorry.

Frído sorry, první článek měl být o tobě. Vždyť víš, že jsi pro mně damojednička. I když od té doby, co jsi se mi oženil a na omluvu jsi uvedl, že mít mladýho v reálu i damu je luxus............
No, snad pochopíš, že pomsta na pochybném individuu jménem Powi je víc než namístě.

Tak co Powi, drahoušku, powíš mi jaký to bylo?

No, radši to povím sama.
Stalo se to nedávno, venku pršelo, v postýlce bylo teploučko, na nočním stolku bílé vínečko a v televizi úžasný romantický film...
Zrovna, když hlavní hrdina vyznával své vyvolené lásku, crrrrrrrrrrrrrrrr, ozval se zvonek. Nechtělo se mi z teplíčka, ale znělo to tak naléhavě. Otevřela jsem a krev mi ztuhla v žilách. Za dveřmi stálo zarostlé, otrhané a špinavé individuum. Tak to je můj konec, problesklo mně hlavou. Snažila jsem se zabouchnout, když jsem uslyšela známý hlas: Maurro, zlatíčko moje, pust mně dovnitř. To jsem já Powi. Právě mně pustili z lapáku a nemám kam jít. Nech mně u sebe, bohatě se ti odměním.

A já blbá, páč kdo by mu odolal, jsem ho pustila dovnitř, napustila vanu, uvařila večeři a i čisté věci se našly. Ale změna byla panečku veliká. Vymydlený, voňavoučký, neodolatelný Powi.

Pojď ke mně zlato, promluvil, teď ti ukážu něco, co jsi ještě nezažila.

Ještě naladěna romantickým filmem odběhla jsem do koupelny udělat se ještě krásnější a připravit se na úžasnou noc. V saténové noční košilce jsem dotančila do ložnice a ..............
...........a co nevidím. V televizi běží fotbal, sklenička na nočním stolku je prázdná a neodolatelný Powi spí v mé teploučké postýlce a neuvěřitelně chrápe.

Ještě, že mám v kuchyni gauč a pes mi půjčil deku.

Powi, tos mně vážně dostal!!!!!!!!!!!!

O tom, jak mně Powi dostal podruhé, zase příště

:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Vaše Maurra
Autor maurra, 04.06.2008
Přečteno 348x
Tipy 4
Poslední tipující: spare, Štěpina G, kouzelníček
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Super:-)

04.06.2008 21:00:00 | spare

Udělat se krásnější občas dýl trvá. :-)))

04.06.2008 08:43:00 | kouzelníček

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí