Spolu strávený čas

Spolu strávený čas

Anotace: je to jeden z mnoha kousků... bude to na pokračování.. bylo to psané před mnoha lety. asi 13..

Spolu strávený čas

Jednou se naše parta rozhodla,že pojedeme na výlet. V naší parte bylo jenom jedenáct skupin po osmi až desíti lidí.Naše skupinka měla jenom čtyři členy, protože se rozdělovalo do skupin jak jsme chtěli.Sešli se vsichni v naší klubovně,kde se domluvili kam pojedou.
Naše skupina jela na Balatón do Vítkova.jelo se pod stan na celý týden. ale plánovali jsme víc, protože naše holky chtěly být se svími kluky osamotě. V naší skupině byl Martin, Zuzka ,Pavla a já. Mi a martinovi bylo uz skoro 15 let. holkám bylo sladkých 14. Jeden kámoš z nasí party měl auto a slíbyl že nás odveze.
Na výlet jsme se chystali velmi dlouho,protože jsme nevěděli co si vzít.
Naše rozhodnutí bylo takové, že holky vemou něco k jídlu na cestu a na pobyt, já měl vzit stan Martin vzal spacáky a různe věci,které bychom mohli potřebovat. Každý z nás se tešil že bude s tím druhým. Zuska s martinem a já s pavlou. den před odjezdem jsme se domluvili že nás holky počkají u svého baráku,ať nemusí nosit tak velké tašky se vším co si chtěli vzít.Brzy rano se Martin i s tim kámošem stavili nejprve ke mě a pomohli mi naložit stan na auto.. Naložili jsme auto a jeli pro holky. Ty bydleli kousek ode mě.Bydleli ve staré Bělé. Pavla byla zrovna u babičky.Jak jsme přijeli tak jsem musel pro ně zajít. Pavla a zuzka byli totiž sousedky. Jejich rodiče mi řekli že ňa ně mám dát velký pozor, nebo je už nikdy nepustí. Naložili jsme věci od holek a vyjeli. Holky byly velmi štastné neboť věděli, že budou celý týden u vody s těmi, které milují. Rádi jsme byli samozřejmě i my, protože jsme odjeli od poviností, které na nás doma čekali.Věděli jsme moc dobře že budem dělat věci,které bychom nemohli. Na ceste jsme dávali pozor jeden na druhého. Cesta byla přehlížena ale nám to vůbec nevadilo.Nás akorád zajímal ten druhý.Konečne sme dorazili na místo.První co jsme udělali bylo, že jsme šli do vody. Asi za hodinu jsme z vody vylezli a začali stavet stan. Postavit stan nám nedalo skoro žádnou práci,protože jsme to znali ze skautu.Postavili jsme stan a šli znova do vody.
Promoření a unavení jsme vylezli z vody a šli si lehnout. V sedm hodin nás budil pomalu ale jistě hlad. Potom si holky všimly jak se vlastně stan veliký.Ten kamarád byl už dávno pryč a my nic neveděli.Po večeři šli holky do vody,která byla určitě už studená.Chteli ať jdem s nimi ale my nemohli.Museli sme uklidit to co zbylo po večeri. Potom jsme šli za holkama do vody. Voda byla už tak nádherně chladivá, že obě holky po nás chěeli tu nejkrásnější dobu co kdy zažily.Z vody jsme vylezli až nám byla všem zima. Ve vode nám byla už zima jak jsme tam vlezli ale kůli holkám jsme to vydrželi.Hráli jsme různe hry ať se zahřejem.Hráli jsme takovou zajímavou hru, která se jmenuje lov. Hodili sme do vody 20 menších kamenů a potom jsme je museli vylovit.Kdo vylovil nejvíc tak vyhrál.Často jsme vyhrávali my, protože holky neměli tak dobré plíce aby vydržteli pod vodou déle. Na nejduležitejší věc jsme však zapoměli.Výhru pro víťeze.
Když už se to nedalo vydržet, vylezli jsme z vody usušili se, a já rozdělal oheň.Všichni se u něho porádně ohřáli.U ohně jsme samozřejme hráli karty a na večeři si dělali pečoky.U karet jsme si vymysleli že kdo prohraje, musí dat tomu druhému velkou a pořádnou pusu. Holky prohrávaly schválně,líbilo se jim, že mužou líbat své kluky. společně se ním ten den velmi libil.
Autor jerremi, 13.06.2008
Přečteno 411x
Tipy 1
Poslední tipující: huhu10
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí