After Party 13.díl

After Party 13.díl

Anotace: ....

Lůca: Ty už si nepovídáš s Tomem?
Bill: Tom šel spát. Co si dělala takovou dobu v koupelně?
Lůca: No sprchovala se přece.
Bill: Byla si tam půl hodiny.
Lůca: Jo ženský sou v koupelně dýl než chlapi.
Lehla si na postel vedle Billa a přikryla se jemnou bílou saténovou dekou. Bill sáhl po ovládání a zmáčknutím knoflíku vypl televizi.
Lůca: Klidně ses mohl dívat.
Bill: Nechci se dívat. Teď se ti chci věnovat, chci se ti věnovat dokud můžu. Zítra odjíždíte a uvidíme se až za měsíc. Lůca: uvidíš že to hned uteče.
Bill: to doufám. Dlouho to bez tebe nevydržim. Zvedl deku a lehl si na Lůcu.
Bill: Miluju tě!
Lůca: Já tě taky miluju!
Začali se vášnivě líbat, Lůca pokrčila nohu a Bill chytil lem jejího trika (pučeného od Billa) a přetáhl jí ho přes hlavu. Lůca se převalila na Billa sedla si mu do rozkroku a sundala mu tričko. Rozepla mu kalhoty, Bill opatrně položil Lůcu vedle sebe a kalhoty si sundal. Lůca se hned zase vymrštila Billovi do klína. Bill se jen usmál a položil se. Aby Lůca Billa vzrušila, tak se na jeho rozkroku začala pohybovat. Bill zaklonil hlavu a zavřel oči. Lůca se usmála a pak taky zaklonila hlavu. Bill jí naopak zase zvedl a vychutnával si pohled na hýbající se Lucku v jeho rozkroku. Zvedl hlavu k jejímu bříšku a začal ji jemně laskat. Óh Bille! Bill ji silně chytil za boky aby přestala. Lůca se na něj nechápavě podívala. Bill se na ni převalil a líbal ji na krku . Jemně ji kousal až ji na krku udělal malej červenej flíček. Navzájem si sundali poslední zbytky oblečení. Bill je přikryl dekou.. Začali se spolu vášnivě milovat.

Tom si zrovna napouštěl vodu do vany když někdo ťukal na dveře. Myslel si že je to zase nějaká fanynka co chce autogram nebo sex. Nebo taky obojí. Většinou u něj ťukaly fanynky okolo 16ti let a s těma sex mít nemohl protože jemu je už přes dvacet. Ještě by se o něm začalo psát že je to pedofil. Když otevřel tak to kupodivu nebyla žádná ctitelka. No ale na druhou stranu…..
Tom: co tady zase chceš. Říkal sem ti ať mi dáš pokoj že s tebou už nechci nic mít!!
Ann-Kathrin: Nejsi rád že mě vidíš? Vešla dovnitř.
Tom: Nezval sem tě dál.
Ann-Kathrin: Na tý party minule ses mi vůbec nevěnoval.
Tom: A proč bych taky měl? Hele víš co? Vypadni a to hned! Silně ji chytil za paži a vyhodil ven ze dveří. Vypadni ty čůzo už tě tady nechci vidět nepřibližuj se ke mně!
Ann-Kathrin: Chodíš s ní? Tom: S kym?
Ann-Kathrin: S tou krávou z SG?
Tom: Jo chodim s ní a tobě do toho nic není. A opovaž se o ní ještě jednou říct něco špatnýho. Nepřibližuj se k ní a ani ke mně je ti to jasný!!?? VYPADNI!!!!!!!! Otočila se a uraženě odešla.
Autor Lůca Kaulitz, 21.06.2008
Přečteno 262x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí