vysvědčení

vysvědčení

Anotace: snad některým připomene jejich školní roky:)

Dnešek je zajímavý den. Když jsem šla ráno do školy, potkávala jsem mnoho lidí.Dnes to je však jiné. Všichni jdou s kytičkami v rukou, a občas i drobnými dárky jako je například bomboniéra. Každý je hezky oblečený, namalovaný, navoněný. Dokonce i ten, který nézná nic jiného než roztrhané džíny a vytahané tričko, si vzal méně ošoupané ryfle a nepropálenou košily. Každý si prostě dnes našel způsob jak být hezčí.
A vždyť je taky pořádný důvod. Nemyslím teď zrovna hlavní důvod vysvědčení, ale tento den je takovou ceremonií. My vlastně oslavujeme (úspěšné) ukončení roku a příchod tak dlouho očekávaných prázdnin.
I když pro většinu už je ten poslední týden ,,flákačka,, tak je to přesně tento den, který tomu dodá tu vzdušnost, volnost a takový ,,free,, pocit . Jdete jen do školy kde jsi převezmete ten váš ,,kousek papíru,, a pak už hurá pryč. Na tábor, dovolenou.
Jistě někteří to díky tomu kousku papíru doma lehké nemají. Některé nečekají moc příjemné věci, a asi ani ne moc příjemné prázdniny.
Ale stejně se na ně všichni těší. Je to krásný pocit říct si že po víkendu nemusím do školy. :) určitě to tak cítí každý.
Jediné trochu smutné na tomto dni je, že neuvidíte některé lidi co máte rádi. Buď odcházejí a nebo jsou prostě z daleka. O prazdninách se ale prostě musí najít čas třeba i na krátkou návštěvu:).
Pro mě je tento den krásnou přehlídkou mnoha tváří. Jako kdyby se mraky převlékly za slunce, protože lidé, kteří normálně vypadají úplně jinak, jsou dnes krásní.
Miluji krásu:) všichni jsou krásní ta dívka dívka s tlustými brýlemi, ten chlapec s mastnými vlasy prostě všichni. Ten pocit když vidíte ty malé děti před školou jak se těší domů. Na střední je to jiné, ale taky vidíte to nadšení vrhnout se do víru prázdnin.
Doufám že vám ,kteří už nechodíte do školy, se vybavil ten pocit ( dětské ) volnosti. Věřte, je dobré si ho udržet...
Autor anima alba, 27.06.2008
Přečteno 264x
Tipy 1
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí