Naše parta

Naše parta

Anotace: Život je někdy spravedlivý...

Ani nevím,proč tady píšu...Asi proto,že chci všem říct,že mám super kamarády z ulice,kteří mě v ničem nenechají tak jako ty namyšlené fifleny ze třídy...

Honza,Mirek,Lukáš,Krista,Nikča a Jana...

To jsou ti,které bych za nic na světě nevyměnila,to jsou ti,se kterýma jsme zažila vždycky tu největší srandu...To jsou ti,před kterýma nemusím nic skrývat,ti,se kterýma jsou vždycky ty nejlepší akce...

Bydlím v rodinném domku v Karviné,u Polských hranic...
Doma mluvíme polsky,trochu česky...Těch 6 kamarádů bydlí na stejné ulici jako já,akorát ta moje nejlepší kamarádka Jana bydlí o 2 ulice níž...

Třeba když na jeden sloup v naší ulici pověsili takový ten měříč rychlosti,nás nenapadlo nic lepšího,než že jsme přes to celé dny běhali...
Nebo když jsme u nás opékali párky,tak Mirek se musel jít zeptat mamky,Honza se mezitím schoval na strom,protože ho chtěl vystrašit a málem spadl do ohně!

A nebo když jsme všichni stanovali u nás na zahradě,tak jsme v 11:30 šli na obchůzku po celém Ráji.u hřbitova jsme pustili tři petardy.a pak jsme ještě vyvolávali duchy...

Ale to není všechno,zbytek vám dopovím zase příště...

PS: Komu se to zdálo trapné,ať mi napíše komentář ...
Autor Nikdo a nic, 11.07.2008
Přečteno 667x
Tipy 4
Poslední tipující: Janetee, Noc17
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Trapný na tom není nic.Je fajn že máš kolem sebe takový lidičky co tě podrží a se kterýma si užíváš tolik legrace....jenom prosím příště žádný petardy na hřbitově!

13.07.2008 13:11:00 | Janetee

hezký, že si vážíš svých kamarádu... akorát moc nesouhlasim s tím, když někdo pouští petardy u hřbitova.... Mrtví mají mít klid

12.07.2008 15:26:00 | Caracol

Vůbec to není trapné..je to něco co v tobě zůstane celý život..něco z čeho třeby vznikla překrásná knížka bylo nás pět..přátelství z dětství..moc Ti to přeju a Ty zážitky a hlavně piš dál...moc hezky se to čte :o) držím palce

12.07.2008 14:04:00 | Noc17

píšu komentář... ;) i když přátelství je samozřejmě krásná věc

11.07.2008 12:30:00 | Vanilla Shake

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí