Dobrý den

Dobrý den

Anotace: ...nevím, zda jsem to zařadila do té správné sekce, tak se vám všem předem omlouvám...

"...vydal jsem se do říše lesů..."
A je to tu zase.
"...hledat víly, ty z pohádky..."
Mám to vzít a říct své, "Dobrý den, u telefonu Eva Pavlíková..." a čekat na ty stále stejné a opakující se dotazy? A pokračovat svým "...ale jistěže nerušíte..."?
..i když, co když mě ruší? Tentokrát to budu ignorovat. Už mě to unavuje.
"...naději si s sebou nesu..."
Nenene..nevezmu to..nemám na ně náladu..a navíc si právě vychutnávám cigaretku..
"...netěším se na cestu zpátky..."
Ale co když to bude tentokrát nějaká exkluzivní nabídka?
"...trním a vostružím..."
Definitivně ne. Momentálně jsem v horlivém nicnedělání a nepřeji si být rušena...diář už mám na tento týden stejně zaplněný...nohy samou odřeninu z nových střevíčků...v té sukni se také necítím dobře...asi bych si měla koupit kalhoty..a k tomu nějakou pěknou košilku...
"...drápu se dál, až na kraj světa, kde najdu víly, a mýmu nápadu každej se smál..."
Zhluboka se nadechnu, nasadím "americký" úsměv, který vidí pouze kolemjdoucí a vesele zašvitořím: "Dobrý den, u telefonu..."
Autor Efiee, 21.07.2008
Přečteno 318x
Tipy 10
Poslední tipující: klistatecko13, saddova, Bíša, Alex Foster, Hannazka, Churry
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Landa Daniel je uzasny zpevak a koukam, ze lze ho pouzit temer vsude...:)
Ze života....:)
Jinak, ja nejsem povidkar, tudiz "odborne" nazory prenecham jinym... me se to libilo :)

06.10.2008 12:23:00 | saddova

To je kráááásně ze života! Znám a rozumím!

21.07.2008 15:58:00 | Hannazka

A tak to chodí... "o)

21.07.2008 15:34:00 | Churry

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí