Nenávist

Nenávist

Anotace: Jen pocity a tak trošku zoufalství

Nenávist a nával odporu. To je to, co poslední dobou cítím, když se s ním mám bavit nebo je jenom vedle mně. Proč? Já vlastně nevím. Možná je to tím, že se s ním nedá normálně mluvit. Jeho slovo je vždycky na vyšší úrovni. Vždycky má pravdu a vždycky to myslí nejlíp. Všichni okolo mu nerozumí, protože nemají zájem nebo prostě neposlouchají (a nebo jsou nejspíš blbí).

Už mě to začíná štvát. Návaly zuřivosti, kdy bych nejradši něco rozkopala, zničila..jenom aby to už prostě přestalo. Kdyby se šlo aspoň vybrečet, ale ono to nejde. Vztek semnou lomcuje pokaždé znova a znova. Říkáte si, jestli jste vůbec normální a v pořádku, když dokážete cítit tolik vzteku..nenávisti.

A když už je to nejmíň po sté, co vámi opět lomcuje vztek, uvědomíte si, že to nikdy jiné nebude. Že ho nezměníte, protože on podle sebe nedělá nic špatně, takže nemá důvod se měnit. naučíte se to neslyšet?Ne. Vztek s Váma bude lomcovat znova a znova - až se buď zblázníte nebo se ho naučíte potlačit. A až to dokážete, uvědomíte si, že ho nenávidíte.
Autor magge, 16.08.2008
Přečteno 321x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

přemýšlela jsem, kam to mám vůbec dát..nakonec jsem to hodila sem. Díky

17.08.2008 08:24:00 | magge

Tak nevím, ale já osobně bych to řadila spíše do úvah, než k povídkám. S těmi to podle mě nemá nic moc společného. Možná, kdyby zde existovala jakási sekce Výňatky z deníčků, hodilo by se to lépe tam. Ale jinak, celkem obstojně napsané.

16.08.2008 23:03:00 | 0-0

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí