IKEA 2009

IKEA 2009

Anotace: Kdyby chtěl někdo poradit s budováním hnízda, sem ready...;)

Byl tam.
Trochu se mi z toho rozbušilo srdce.
Už jsem nedoufala a smířila se s tím.
Ne vždycky přece všechno co chceme, dostaneme.
Ale ta radost.
Nový katalog ikea.
Nejdřív se bude povalovat na balkóně, na čestném místě vedle popelníku a pak si ho dám na záchod, kde přečká do dalšího katalogu.
Tedy celý rok.
Tolik inspirace.
Ve výtahu jsem si k němu nenápadně přivoněla.
Ještě měl slepené stránky.
Tolik barviček, poliček, skříněk, židlí, postelí, stolečků, svíček, možností…
Myslím, že je to tím, že bych ráda budovala hnízdo a že jsem o to budování ochuzena tím věčným stěhováním po podnájmech se zatnutýma zubama, nemožnými bytnými s jejich vyšívanými dečkami, nočními čepičkami a zapáchajícími rezavými toaletami.
Večer se modlívám, aby to už skončilo.
Abych někde zakotvila.
Prosím boha, aby mi dal malej koutek, kde bych mohla pověsit svoje záclony, postavit svoje křeslo, sešroubovat svoje poličky a vymalovat podle svýho, asi na žluto.
Aby ten katalog nebyl jen listování, ale realita.
S puchýřky od dřiny, potu a únavy.
Chci jen svůj malý osobní prostor pro vyřádění.
Svůj mini hrad s vodním příkopem.
A tak ho zatím aspoň pročítám a sním o všech těch krásách v něm a o tom, že jednou bude líp.
Autor Onqa, 20.08.2008
Přečteno 340x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

možná spíš já... klídek :o)

he he - aj roboti píšou INZeráty - jo, samý pronájmy... :o)

20.08.2008 22:48:00 | hanele m.

Hm, to sem teda pěknej lůzr...;)

20.08.2008 22:46:00 | Onqa

no nevedeš, neraduj se... to byly 3 stěhování jen za neselý 3 roky v brně, předtím sem se stěhovala (dyž nebudu počítat koleje) asi 13 v rámci čr a 2 měst a eště asi 7x za 3 roky ve španělsku :o)

20.08.2008 22:37:00 | hanele m.

chi chi, asi vedu...;) ja od roku 1999 cca 12x. nejkratsi pobyt 3 měsíce. pan domácí byl fakt divnej, ale přežila jsem bez úhony...;)

20.08.2008 21:59:00 | Onqa

já novej katalog eště nemám!!! šlendrián! ale mám různý starší, nejen IKEA... stěhovala sem se tolikrát že to číslo by mi nikdo nevěřil - jen od září 2005 kdy jsme se přistěhovaly do brna, 3x... taky sním nad katalogy a letáky... :o)

20.08.2008 21:52:00 | hanele m.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí