Daisy

Daisy

Anotace: Daisynka náš psík

Vše to začalo kdyŽ zemřela Šerinka...

Když zemřela nevěděla sem co si mám počnout bez ní
na tomhle velkém světě když nemám pejska který za mnou příjde a utře mi zlzy na tváři.

Co Šerinka zemřela jsem tátu pořát otravovala, že bych chtěla jinou chlupatou kuličku do které se můžu podívat vždy když zapomenu slova do svích písní...

Asi po měsíci přišel táta s novinou za týden bude mít psa.

Doma to bylo jako na jehlách vše se zařizovalo pro našeho budoucího psíka pro kterého jsme neměly ani jméno.

Nakonec jsme si sedli a jméno vymýšleli...

Daisy!!!! někdo vykřikl a hned bylo jak říkat našemu novému psíkovy.

Myslím že nepřeháním když řeknu že daisynka byla tokoví čertík v naší domácnosti jeden den se uklidilo a druhý den se mohlo začít znovu.

Táta se zlobyl že ten pes vše ničí ale teď je táta rád že jí máme nakonec naší sousedce krede boty a my se tomu smejeme jako nikdy ..

....Daisy má v očích plamínky a její pohled utěšuje možná to tak cítím jen já ale co mám další chlupatou kuličku která mě učiní šťastnou.....

...A já si pořád myslím že v daisynce je trochu i Šerinky
Autor lucy1, 30.08.2008
Přečteno 332x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Dávej si pozor na překlepy a češtinářské hrubky. Jinak pěkně sepsané, ale myslím, že by bylo lepsí dát tyto "dílka" do Úvah, než-li povídek. Jelikož, když nahlídneš do povídek od ostatních autorů, spatříš, že povětšinou pod slovem povídky si představíš krátký příběh s nějakým dějem, popřípadě jednorázovku.

Rosalind

04.03.2009 22:11:00 | Rosalind

Napsala jsi, Luci, moc hezké myšlenky, a hlavně pravdivé. Ale bodíky Ti dám, až si opravíš tu špatnou češtinu. Takhle přece nemůžeš prezentovat svá dílka?

30.08.2008 11:06:00 | Levandule

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí