Pohled na přírodu

Pohled na přírodu

Anotace: ...jednoduše..můj pohled na přírodu..nevím, jestli bych to raději neměla zařadit do úvah, ale na tohle mi to přijde více povídkové ;o)

Pohlédnete z okna a vidíte. Příroda je krásná pořád. Na tom se už nezmění vůbec nic.

Jednou jsem tak jela vlakem na zápas a dívala jsem se z okénka. Pohled do zeleného a prostorného údolí ve mně vzbuzoval velkou zvědavost, údolí vypadalo zajímavě. Pozorovat krotkou zvěř, pasoucí se ovečky či ležící a odpočívající srnky v krásné přírodě zní nádherně. Ale nikde v zemi není tak krotká zvěř, že by se nechala pohladit a neutekla od vás. Když jsem se tak v jedoucím vlaku dívala na krásnou krajinu, bylo mi líto, že se tam nikdy nepodívám a neokusím přírodu v podzimním období. A když jsme se vlakem vraceli ze zápasu, viděla jsem tu přírodu znovu a řekla jsem si, že se při přírodě dá vzpomínat. Vzpomenu si tak na kupu krásných zvířátek, na voňavé květiny a chladivou travičku - a na podzim se nejlépe vzpomíná zahrabaná v listí a hledět na modravou oblohu. A když se spustí déšť, dá se dělat tolik zajímavých věcí! A dívat se na přírodu z jiného pohledu, než to vidí kritici, má také svoji výhodu. :o)

Možná úvaha, ale mě to znělo více povídkově, a tak nevím, ale zařazuji to do povídek. Sice jsem netušila, jak to nazvat, ale pokud se nad tím někdo zamyslí a napíše svůj názor, budu jedině ráda.
Autor LowiQ397, 04.10.2008
Přečteno 243x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí