Život

Život

Anotace: i takový umí být

Jaký je život?

Jako již tolikrát, dnes zase se sama sebe ptám. Je život spravedlivý? A co vůbec sleduje některými překážkami co nám klade do cesty, co sleduje tím že nás kolikrát dožene až k zoufalství a do situace kdy skutečně nevíte jak dál? Co tím sleduje?

Poslední dobou se mi v některých věcech nikterak moc nedaří, dokonce bych mohla říct, že se mi nedaří snad vůbec. Ale mám vůbec právo na to si stěžovat? Vždyť mi do cesty postavil i pár hezkých věcí.Brzké narození bratříčka, na kterého se tak moc těším a kluka, který mi neustále píše plno hezkých SMS zpráv, takových které dokáží rozbušit srdíčko. Ale teď sama nevím jestli není těch hezkých věcí příliš málo na to, aby vyvážili to zlé. Může vůbec něco dobrého vyvážit pocit nejistoty, vnitřního zoufalství, smutku a beznaděje?
Proč si každý myslí, že mě nic netíží jen pro to, že se dokáži tak skvěle přetvařovat a svůj vnitřní pocit zoufalství maskovat neustálýn smíchem a úsměvem na tváři. Nikdo netuší, kolik mě stojí sil to, abych se usmála. A přesto ve třídě mám pověst člověka se stále dobrou náladou, člověka, který pomůže, vyslechne a poradí.A to jen pro to, že aspoň na chvíli zapomenu na své trápení a aspoň chvíli mám upřímnou radost z toho, že jsem zase dokázala pomoc a někomu zlepšit náladu.Aspoň na tu malinkou chviličku. Ale jak se říká vše se děje z nějakého důvodu a až jednou toto hloupé období pomine a my si na něj za nějakou dobu vzpomeneme, o to víc budeme děkovat za to, jak se nám povede. O to víc si toho budeme vážit. Jen prosím, ať toto trašné období netrvá už moc dlouho. Já už vážně nemám moc síly čelit všem těm problémům se zdviženou hlavou a s hrdostí. Já už to nezvládnu.
Autor Terysekkk, 22.10.2008
Přečteno 374x
Tipy 2
Poslední tipující: Carver, Gracia
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Vždy může být ještě hůř, někdy může být lépe... Nakonec se ukáže že to, co jsme považovali za špatné, vedlo k dobru... Jen to chce čas.

22.04.2009 23:17:00 | Carver

Přesně takhle se cítím i já... Jen bych to zoufalství asi trochu víc rozvedla...

22.10.2008 21:59:00 | Gracia

Přesně takhle se cítím i já... Jen bych to zoufalství asi trochu víc rozvedla...

22.10.2008 21:59:00 | Gracia

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí