Buší ...

Buší ...

Anotace: Vím, že mám týden zpoždění. Ale jak chytit téma ŘP mě napadlo až v pátek a od té doby nestíhám. Ale je mi líto vám neukázat, za jaký konec jsem to chytila já. Je to ta hudba a bubny :-)

Nana, nánanána, nana ... Brouká si melodii, kterou si pouští přes sluchátka do sebe. Pozoruje při tom bílý nemocniční strop. Snaží se soustředěně vnímat tu melodii. Náná ... Ze všech sil. Nana, nánanána, nanana ... Snad doufá, že ta hudba zaplaší všechny ty vtíravé myšlenky. Tolik se jich honí její hlavou. A neustále útočí. Snad si tím zkrátí ty nekonečné minuty čekání. Čekání na zázrak. Nánaná ...

Ale myšlenky jsou silnější. Hlavou proudí slova pochybovačů:"Nejsi už příliš stará na první dítě?" Co když měli pravdu? A zrovna tenhle týden museli dát na net ten článek. Ten o rizicích těhotenství po čtyřicítce. Ona to přece věděla. Znala ta rizika. Ale ... Nána, nána, nána ... Ze všech těch možných komplikací si už přece vylosovala. Předčasný porod a císařský řez. Je to tu. Tak snad si už svou smůlu vybrala. Snad ...

Přidává na hlasitosti. Už na to fakt nechce myslet. Nechce. Nána, nánana ... Už chce jen tak ležet a čekat. Čekat na svůj ortel.

"Tak, mamino, za chvíli si vás připravíme", jukne do dveří mladá sestřička. Ještě pár tónů a už musí odložit sluchátka. Zbytky hudby ještě doznívají v hlavě. Navléknou ji andělíčka, zafačují celé nohy. A přes velké břicho monitorovací pás. Sestra zapíná přístroj.
Nemocniční ticho je náhle to tam. Všude se rozléhá rytmický zvuk. Rezonuje v každičké molekule vzduchu. Buch, buchbuch, buchbuch ... Rány na buben. Možná automatický bubeník. Jak je najednou ten zvuk příjemný a milý uším. To přece ten její drobeček hlásí, že je tady. Že je v pořádku. Jeho srdíčko tu bouchá jak o život. Buch buch ...

"Tak, maminko, zatím je všechno v pořádku, pojedeme ..."
Vezou ji dlouhou chodbou. Vezou ji na sál. V uších jí nezní hudba. Slyší jen ten životadárný rytmus. Buch buch, buch buch. Najednou je úplně klidná. Je si jistá, že všechno dopadne dobře. Za chvíli se ten malý bubeníček narodí ... Nána, nána, nána ... buch buch.
Autor Štěpina G, 13.11.2008
Přečteno 419x
Tipy 32
Poslední tipující: Aliwien, sobý hnusec, TetaKazi, strawbery, saddova, Lilly Lightová, Žqáry, sluníčko sedmitečné, Noc17, Churry, ...
ikonkaKomentáře (13)
ikonkaKomentujících (12)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Tahle povídečka určitě každého chytí za srdíčko.Díky za zážitek a hodně inspirace do dalších hezkých lidských příběhů.

19.08.2011 13:35:00 | Aliwien

Abych to shrnula - krásný, lidský a dojemný zároveň... :-)

17.01.2010 14:29:00 | TetaKazi

moc pekne podáno...

26.05.2009 06:18:00 | saddova

Supertip, je to krásné. Moc se mi líbil ten bubeníček na konci :)

06.02.2009 09:18:00 | Lilly Lightová

dobře, že´s to sem dala, termín netermín... tohle ŘP hodně obohatilo
1*
(roboti píšou, že to bude BOY)

23.12.2008 13:43:00 | drsnosrstej kokršpaněl

a zase si tu pěkně bulím...

30.11.2008 16:26:00 | Žqáry

Líbí***

26.11.2008 10:24:00 | sluníčko sedmitečné

Fantazie...! "o)

14.11.2008 16:39:00 | Churry

Krásný... a já mám zas o starost míň... Ještě mám spoustu času...

14.11.2008 07:52:00 | Triffid Kolbe

Výborně napsaný příběh, který chytí za srdce... :-*

13.11.2008 21:46:00 | Levandule

Píšeš velice lidsky...

13.11.2008 21:36:00 | Bíša

Píšeš velice lidsky...

13.11.2008 21:35:00 | Bíša

Zabušila si krásně!
(i když po termínu - ŘP)
A vzpomínám...taky bušil, a já poslouchala...s napětím a obavou, zda nepřestane.
Ticha jsem se bála.
Strašně...

Teď nám buší na nervy...za chvíli mu bude 15let,
a Bohu díky za něj:-)

13.11.2008 20:40:00 | spare

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí