Vánoce

Vánoce

Anotace: Vánoce

Bylo 24 prosince, venku byl sníh, doma voněla purpura a krásně svítily svíčky na vánočním stromečku. Seděla jsem u stolu a jedla vánočního kapříka, když v tom zazvonil zvoneček. Jasně byl to Ježíšek. Už přišel, jásala jsem! Přispěchala jsem ke stromečku a v tom jsem to uviděla. Stál tam velký stůl a pod stolem se v kleci krčil malý zakrslý králíček. Smutně koukal a já z něj nemohla spustit oči. Byla jsem celá v úžasu a jenom špitla. Ten je můj? Tatínek s maminkou se jen na mě usmáli a já věděla, že to chlupaté stvoření čeká na mě. Malý králíček na mě nevědomky koukal a já jen viděla jak se chudinka třepe a čeká co bude dál. Otevřela jsem klec a to malé stvoření jsem jemně pohladila. Měl heboučkou rezavočernou srst. A jemně mě olizoval ruce. Vzala jsem ho do náruče a poctila mrkví. Vesele jí okusoval a přitom na mě koukal. Poznal, že mu nechci ublížit a přitulil se ke mě a usnul. Krásně hřál a oddychoval. Koukala jsem na televizi zatímco králíček spinkal. Samou radostí jsem si zapomněla rozbalit další dárečky. Ale naši to pochopili. Venku krásně sněžilo letící vločky se schovávaly do bílím peřin sněhem zavátých. Pak jsem uložila králíčka do klece a šla spát. Další den ráno jsem spěchala na nákupy. Lidé šíleli jako blázni. Vraceli rozbité vánoční dárky, dokupovali zlevněné a jiní si zase povídali uprostřed zasněženého náměstí. V obchodech ještě svítily vánoční výlohy a povánoční atmosféra byla nádherná. Vešla jsem do krámku s nápisem ZWERIMEX. Paní v zeleném oblečku se na mě mile usmála a pozdravila. Co si budete přát ozvalo se z dálky. Včera jsem dostala milého králíčka a chtěla bych pro něj jen to nejlepší co tu máte, různé hračky a podobně. Paní byla ochotná a hned my nabídla spoustu krásných věcí. Všechny jsem je koupila a pak hned spěchala domů. Králíček už na mě čekal a byl celý šťastný že už jsem doma. Venku byla zima tak jsem si udělala teplý čaj a usedla k jeho malé kleci a dárečky mu dala. Do jeho malého ouška jsem mu pošeptala že je úžasný a roztomilý a omluvila jsem se mu za zpoždění. Potom jsem se šla najíst. Po jídle jsem ho uložila do jeho pelíšku a převlékla se. Zakrytá pod dekou a upíjející teplou čokoládu, jsem si vzala svou krásnou novou knížku a přečetla mu příběh o obchodníkovi, který z jednoho velmi zbohatl.
Autor PandaBear, 29.11.2008
Přečteno 298x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí