Crazydream

Crazydream

Anotace: dost zvláštní sen s Ekoohněm...

Jednou takhle jsem se vracel z Prahy.Byl jsem na nějakém třídnim srazu. Jako vždy jsem nastoupil na Masaryčce do posledního vlaku a jel jsem směr ŘEŽ. Vlak to byl malý, jenom jednovagonový motorák. Naštestí jsem si sedl. Rozjeli jsme se. Byl jsem docela unavený, už víc jak 25 hodin jsem nespal. Zavřel jsem tedy oči, řikam si za chvili je zase otevřu. A ono ne.

Všude kolem mě ticho, jel jsem dál a v tom vlak zastavil. Všichni vystoupili a já taky. Vubec jsem nevěděl kde to jsem. Všude bylo bílo. Nechápal jsem to. Na druhé straně ulice byla hospoda. Měl jsem celkem hlad i žízeň. Vešel jsem tedy dovnitř a posadil se. Přišel ke mě starší chlápek a na stůl postavil talíř s podivně vypadajícím jídlem.,,Pardon, ale já si ještě nic neobjednal,"povídám. Podíval se na mě jak na vola a řekl:,,Mladej, tady se neobjednává, máme jenom jedno jídlo a myslim že jinde na tom nejsou jinak,"řekl a odešel. Zakroutil jsem hlavou a znovu se podíval na jídlo. Smrdělo a vypadalo jako...,,Něco se ti nezdá?"houkl na mě ten chlápek. ,,Co je to,"zeptal jsem se. ,,Sušený psí a ne maso,"odpověděl s ledovým klidem chlápek. Udělalo se mi špatně. ,,Odkud seš, že se ti to tak nezdá?"zeptal se chlápek. ,,Uff, z Prahy,"odpověděl jsem. ,,Hmm, Praha hoří, jako všechny města,"řekl. ,,Cože, a proč,"nechápal jsem. ,,Ty seš nějakej divnej, všechny města jsou zapálený protože podle vědců z nich jde největší sajrajd do vzduchu v historii,tak je ničej a to znamená, že neni jídlo, neni nic všude kolem velkejch měst,"odpověděl mi chlápek. Spadla mi čelist. Dělá si ze mě ten člověk jenom srandu, nebo jsem fakt něco prošvihl. ,,Hmm, je to nějaký divný, když řikaj že města kazej ovzduší tak tim že je zapálej tomu moc nempomůžou,"namítl jsem nahlas. Chlápek se místo odpovědi začal smát. Nechápal jsem. ,,Ty vole, spalujou to ekoohněm,"řekl a odešel někam dozadu. ,,Ekoohněm??"nevěděl jsem. Už jsem tam nemohl být. Vstal jsem a výšel před hsopodu. Bez rozhlédnutí jsem začal přecházet ulici a BUM. Srazila mě bílá dodávka s nápisem Fire in nature. Byl jsem v bezvědomí.
V tom mě někdo budí:,,Hej kámo vstávej, jsme na konečný." Otevřu oči a rychle se zvednu, vyběhnu z vlaku a řikám mu Dík. Rozhledl jsem se a všude kolem černo. Nechápal jsem to. Aha, už vím, byl to sen, ale to že jsem přejel o 80km domov už sen nebyl...
Autor Marselus, 30.11.2008
Přečteno 283x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí