Vysoká škola

Vysoká škola

Anotace: Nahrabat si chtějí všichni a všude....

Úspěšně jsem složil maturitní zkoušku, a další otázka byla: co dále? Tak co zkusit vysokou školu, řekl jsem si. Úvod byl dosti milý. Každý říkal, že student této školy nemusí být zvláště chytrý, že většina co tam sedíme, máme průměrné IQ. Velice motivující, avšak slova jsou slova, ale skutečnost je jiná. Škola totiž nabrala více studentů než je obvyklé. Z toto již šlo usuzovat, že jistě má jiné záměry než jen učit. Samozřejmě dostávají určité peníze na hlavu. Jistý profesor nám na rovinu řekl, že vedení počítá, že do druhého semestru projde míň, jak polovina studentů.
Zkrátka – z angličtiny jsem maturoval za 2. Tady, i přes to, že se jednalo o primitivní látku, nedosáhl jsem na body určené k úspěšnému složení. Není to tím, že bych to neuměl, ani že bych se neučil. Bylo to tím, jak byl test sestaven! V ekonomice podobný případ – test špatně postavený – i přes to, že jsem měl tuto látku na střední, neudělal jsem.
O matice se snad ani zmiňovat nebudu. Na té je postaveno hromadné vyhazování ze školy. A jaký je tedy závěr? Nevybírejte si školu, která bere bez přijímaček. Je to většinou znak, že chce peníze...
Autor Tomama, 01.12.2008
Přečteno 283x
Tipy 1
Poslední tipující: NikitaNikaT.
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

snad ne...to jen tu...ale je lepší se zeptat vyšších ročníků jaké poměry na škole vládnou...

04.12.2008 20:26:00 | Tomama

Mno, možno na tem něco bude... ale není to snad pravidlo.

02.12.2008 13:43:00 | NikitaNikaT.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí