Vánoční dárek1986

Vánoční dárek1986

Anotace: http://www.youtube.com/watch?v=0Jy4tMySp5o&feature=related tohle si k tomu pusťte. I rodiče byli mladí a používali ,,naše" výrazy.

Na parketě pařím jako nikdy.Jsem lehce opilá akorát do nálady a je mi krásně.Na druhém konci parketu tančí kluk stejně jako já.Je středem pozornosti.Má na sobě černé tričko a světle modré džíny.Na krku se mu dost divoce v rytmu tance pohupují dvě vojenské známky.Skáče do rytmu hudby a je prostě senzační.Vždycky když po něm kouknu sladce se usměje.Smyslně si lehce olíznu rty a kroutím se v bocích dál.Mám na sobě sukni a bílé tričko s lodičkovým vástřihem.
,,Life is life." Vyřvávají repráky a já hudbu vnímám všemy smysly.Tak tahle kamarádky oslava je poněkud jiná.Zábavnější než jakákoliv jiná.Čokoládové oči toho týpka mě hypnotizují.Ač je trochu upocenej a tričko se mu lepí na tělo vzrušuje mě.
,,A jedem do San Franciskáááá." Křičí spolužák co pro dnešek pouští hudbu.Mizím z parketu prodírajíc se davem, který se cpe na parket.Většinou to jsou zamilované páry.
,,Ale kampak slečinko?" Chytí mě lehce za ruku můj oběv.
,,Pro pití....když mě pustíš gentlemane." Zařehnim se jakobych to snad ani nebyla já.
,,Když mi slečna věnuje jeden výlet do San Franciska...rád ji ho pak obstarám." Téměř božsky se usměje a táhne mě zpátky na parket.Nic neříkám jen na něj dělám oči co to dá.Poprvé překračuji své hranice.Jindy jsem puťka někde v rohu dnes tomu tak není.Je mi nádherně tak jako nikdy.
,,If you going..." Zanotuju si.
,,Tak jsem se chtěl zeptat pokud smím.."
,,No?" Pobýdnu ho.
,,Není tvůj otec lupič?"
,,Proč?" Vyprsknu smíchy.
,,Protože máš oči jako hvězdy ukradené přímo z oblohy." Kroutím hlavou nad odvahou toho borce.Chvíli jen tak tančíme a po chvilce mi řekne.
,,Stejně ti je tam ukradl." A táhne mě z parketu.Všimnu si toho vypracovanýho zadku a svalů co se mu rýsujou na zádech.Tohle blbě skončí řehním se v duchu...A taky že jo.Dneska máme 26.prosince a já toho borce mám už neuvěřitelných dvacetdva let doma.Svaly už má trošičku jinde a taky už moc nepaří ale pořád ho miluji.
Autor mexx, 25.12.2008
Přečteno 333x
Tipy 4
Poslední tipující: Bíša, ewon, S-i-mi-s-i-n-k-a, NikitaNikaT.
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Dočetl jsem si Tvé povídky. Byl jsem často ve FN na JIP...

09.09.2010 14:42:00 | Bíša

Ehm?? To jsem torochu nepochopila todlenc.... k rači nic neřikam. Jen, že na román docela rychlý... xD

26.12.2008 23:02:00 | Mairin Furioso-Renoi

Docela pěkný příběh, zdá se že Tvá fantazie pracuje na plné obrátky.

25.12.2008 21:20:00 | NikitaNikaT.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí