Vánoční příběh

Vánoční příběh

Anotace: Psal jsem to v práci za jednu hodinu...

Pátek 19.12.2008
Seznámil jsem se úplně náhodou s nějakou dívkou v hospodě u nás, nikdy předtím tam
nebyla. Je moc hezká a milá. Jmenuje se Alexandra.

Sobota 20.12.2008
Moc dobře jsme si popovídali a jak jsme popíjeli, líbila se mi čím dál tím víc a po půlnoci jsem se odhodlal a nabídl jí sex u mě doma. Byla okamžitě pro a uplně jsme z tý hospody utekli, aby už jsme byli u mě. Venku byla hrozná zima a moc jsme se těšili. Sex byl vynikající a skončili jsme v pět ráno úplně vyčerpaný. Dala mi číslo na telefon a odešla.

Neděle 21.12.2008
Nechtěl jsem jí hned druhej den volat, že jí chci vidět a tak, ani jsem nevěděl odkud je a tak jsem se rozhodl chvíli počkat, aby si nemyslela, že jsem do ní blázen a tak. Znáte to.
Ve tři hodiny přijela autem ke mně a chtěla jet nakupovat do města. Myslel jsem, že se zbláznim radostí a tak jsme hned jeli. Celou cestu jsem byl nadrženej a strašně jsem jí chtěl hned. Navrhl jsem jí soulož v autě hned. Byla pro. Opět to stálo za to a jeli jsme dál. Asi dvě hodiny jsme nakupovali a pak mi řekla ať na ní počkám v autě, že mi chce něco koupit na sebe v Tescu jako k vánocům. Nedala se přemluvit. Tak jsem čekal v autě a ona šla, že prý bude pryč půl hodinky. Během tý půl hodinky jí zvonil asi 15x telefon, který si v autě zapomněla. Volalo jí celkem šest různej čísel a všechno mužský křestní jména. Byl jsem z toho dost nervózní, ale co jsem mohl dělat, že. Když se už 45 minut nevracela šel jsem za ní.
Jdu do oddělení, kde jsou v Tescu hadry a ona nikde. Zeptal jsem se pokladní jestli neviděla sexy černovlasou vysokou holku kolem třiceti. Řekla mi, že prý je už 10 minut v kabince. Bylo mi to divný a šel jsem k tý kabince. Asi pět metrů před kabinkou mi bylo jasný, že tam s někým souloží. Odešel jsem a čekal venku před obchodem, tak abych viděl na kabinku. Za chvíli vylezla ona a nějakej kluk.
Šel jsem rychle do auta a dělal jakoby nic. Za chvíli přišla a řekla, že nemohla nic vybrat tak mi alespoň dá svoje kalhotky. To mě dorazilo. Podala mi nádherný kalhotky, který měla ještě před chvílí na sobě a mě to úplně šíleně vzrušilo.
Řekl jsem jí, že jí pořád zvonil mobil a ona jen hm a dál jsme se kolem toho nebavili.
Dojeli jsme zpátky ke mně domů a já zkusil takovou fintu, jako jestli má chuť si to rozdat u mě (myslel jsem že odmítne když měla v Tescu toho frajera). Ona byla pro, a tři!!! hodiny jsme nádherně souložili. Neskutečná věc. Ještě lepší sex než předtím. Když odjela cejtil jsem se hrozně kvůli tomu, že spí se dvěma klukama po sobě a je jí to jedno. Jenže vzpomněl jsem si na ten sex a skousnul jsem to.

Pondělí 22.12.2008
V osm hodin ráno mě zvonil telefon. Volala Alex, že prý mě hrozně chce, že je poblíž a do půl hodiny může být u mě. Souhlasil jsem a opravdu za chvíli přijela a do jedenácti jsme byli v posteli. Byl jsem uplně omráčenej blahem, protože to byla nádhera. Pořád jsem ale měl v hlavě tu příhodu z Tesca. Zeptal jsem jí kde vlastně bydlí, že to ani nevim. Řekla, že bydlí ve vesnici asi 15km ode mě, řekla, že se někdy domluvíme a můžu přijet, popsala mi kde to přesně je. Ptal jsem se co bude dělat zbytek dne a ona, že jedou s jejíma rodičema k nějakejm příbuznejm. Čekal jsem půl hodiny po tom co odjela doma. Potom jsem jel za ní. Schoval jsem auto trochu dál od jejího baráku, ale tak abych tam viděl. Ani ne za půl hodiny k nim přijelo auto a vystoupili dva!!!! kluci. Šli dovnitř. Vydržel jsem to deset minut a úplně vynervenej jsem jí zavolal. Vzala to. Úplně v klidu jsem se jí zeptal co dělá a že mi chybí. Ona mi úplně v klidu řekla, že jsou u tety s rodičema a všechno je v pohodě. Z hlasu bylo trochu poznat, že je zadejchaná. Ptal jsem se kdy přijede a ona že tam budou přes noc a ráno se vrací a hned se mi ozve. Tak jsme se rozloučili. Bylo mi strašně. Čekal jsem ještě dvě hodiny v tom blbym autě a ty frajeři byli pořád vevnitř. Jel jsem domu a přemejšlel jsem. Měl jsem hodně divný pocity.

Úterý 23.12.2008
V noci jsem vůbec nemohl spát. Pořád mi leželo v hlavě jak si to rozdává ve trojce s těma frajerama. Hrůza. Tak mě to vadilo, že jsem asi ve tři vstal a jel zase k ní se podívat, jestli je tam ještě to auto. Bylo tam. Zkusil jsem jít blíž. Byla strašná tma a říkal jsem si, že třeba něco uvidím oknem. Nemohl jsem si pomoct ale byl jsem strašně zvědavej co tam dělaji a tajně jsem doufal, že třeba jen něco oslavujou a nebo je doma celá rodina a vůbec o nic nejde. To jsem se bohužel spletl. V jednom okně v přízemí se svítilo. Nakoukl jsem dovnitř. To co jsem viděl mi podlomilo kolena. Rozdávala si to s těma klukama jako by měla druhej den umřít. Koukl jsem na mobil. Bylo 3:33. Z těch trojek se mi udělalo blbě. Vrátil jsem se domů.
Po půl devátý mě vzbudil telefon. Volala Alex, že mě strašně chce. Myslel jsem, že omdlim. Řekl jsem, že bych chtěl jet tentokrát já k ní. Byla pro a já jel. Po cestě mi bylo na zvracení, ale neuvěřitelně jsem jí chtěl. Neovládal jsem to a spíš myslel na sex s ní, než na tu noc. Přišla mi otevřít. Vypadala nádherně, ani známka, že není vyspalá. Celej byt uklizenej, ložnice vyvoněná, všechno jak má být. Až podezřele vyvoněná, luxusní ložnice. Pomyslel jsem na sousedy kolik tady asi viděli před barákem stát aut s blbečkama jako jsem já.
Šli jsem do kuchyně a udělal jsem jí to na stole, potom na lince, na zemi a ještě nakonec ve vaně. Měla 4 orgasmy. Strašně jsem se snažil, chtěl jsem aby řekla, že už nemůže, ale ona nic. Bavilo jí to stejně jako mě a energie měla dost.
Pak jsem se jí zeptal co teta a ona v klidu začala lhát. Nechal jsem to být. Pak jsem jí řekl, že je mi s ní moc dobře a chtěl bych s ní strávit celý den. Celkem jí to zaskočilo a řekla, že by to šlo, ale musí zavolat kamarádce a něco zrušit. Řekla, že pojedem ke mně a ať počkám v autě. Věděl jsem, že nechce abych slyšel jak telefonuje. Do auta přišla až za půl hodiny!!!
To víš, trochu jsme se zapovídaly, říká a směje se, že bych za ní dal život.
Po cestě jsem přemýšlel co dál. Strašně jsem jí chtěl mít jenom pro sebe a zároveň mi byla odporná tím jak lže a jaká je a jak se chová.
Přijeli jsme ke mně a navrhl jsem jí ať se vysprchuje, chtěl jsem totiž k ní do mobilu, protože už to bylo hrozný a musel jsem nějak pokročit dál a zjistit, co je zač. Když se sprchovala tak jsem jí vlezl do mobilu. Mluvila se třema klukama. Bylo mi na zvracení. Jenže já jí tak chtěl. Vlezl jsem za ní do sprchy a krásně jsme se pomilovali.
Vůbec jsem nevěděl co dál, tak jsem se rozhodl, že to budu řešit až po sexu.
Za dvě hodiny jsem jí musel poprosit ať si dáme pauzu, protože už nemůžu. Myslim, že během jednoho dopoledne jsem v životě tolik nesouložil. Už to nešlo.
Pozval jsem jí na oběd. Byla skvělá, byli jsme do večera v tý restauraci a kecali o všem možnym, kromě toho co mě zajímalo nejvíc.
Řekl jsem jí, že neznám holku, která by byla tak dobrá a pořád mě tak často chtěla. Ona řekla, že je to tim, že jsem skvělej kluk a moc dobrej v posteli a strašně jí to se mnou baví.
Dobře na to jdeš kočičko, myslel jsem si. Tak jsem jí řekl, že bych s ní chtěl chodit a ne jenom souložit. Prostě vztah na dýl. Ani nehla brvou a řekla, že by taky moc ráda a že mě miluje. Byl jsem v šoku. Dal jsem jí pusu a jeli jsme ke mně. Následoval nejlepší sex, co jsem kdy zažil a hned po jednom čísle jsme oba usnuli.

Středa 24.12.2008
Ráno jsem se vedle ní vzbudil a věděl jsem, že jsem zamilovanej. To mě dost vzalo, protože to teda zrovna není ta pravá holka na vztah a rozhodně jsem se nechtěl zamilovat. Do ní teda ne. Koukal jsem na ní jak spí a úplně jsem se vznášel. Jsem do ní hotovej. Sakra, jsem do ní hotovej. Co teď?
Pořád jsem na ní koukal a ona se vzbudila. Jen otevřela oči a dlouze jsme se na sebe dívali.
Hrozně douho. Pak jsem řekl, že chci znát pravdu. Myslim, že hned věděla o co jde. Trošku se zamračila a řekla, že je štědrý den a že dnes se to nehodí a slíbila, že mi to řekne zítra. Dobře.
Ani jsme se nemilovali a odjela. Na štědrý den jsme byli každý doma s rodičema.

Čtvrtek 25.12.2008
Hned ráno jsem volal Alex. Řekla mi, že bude mít na mě čas až večer a jestli jsem myslel vážně, že s ní chci chodit. Řekl jsem jí, že ano a zeptal se, co bude do večera dělat. Že prý bude jezdit s rodičema po návštěvách. Asi ve čtyři odpoledne jsem jel k ní a samozřejmě tam zase stálo auto. A zase jiný. Auto rodičů tam nebylo. Byla doma jen ona. Rozbrečel jsem se. Cejtil jsem se podvedenej, zneužitej, obelhanej a já nevim co ještě. Přemejšlel jsem co dál. Udělám to, půjdu tam a řeknu jí všechno do očí. Radši ale napřed kouknu oknem do ložnice, co kdyby náhodou to ještě bylo jinak. Jenže v ložnici byla Alex, nějakej frajer a dvě blondýny. Všichni souložili. Byl jsem v šoku jak nikdy v životě. Ona to dělá i s těma holkama. Měl jsem plný oči slz, ale přesto jsem chvíli koukal. Najednou ten chlap vstal z postele a šel někam do rohu. Moc dobře jsem tam neviděl, ale něco tam chvilku dělal a pak se všichni začali oblíkat. Mazal jsem do auta a jel jsem domů.
Doma jsem seděl a koukal do zdi, usilovně jsem přemejšlel. Pak jsem vzal telefon a zavolal jí. Byla úplně v klidu a divila co je, že se přece večer uvidíme. Slyšela jak brečim do telefonu a řekla mi, že je všechno v pořádku a v devět večer přijede, že musí ještě něco dodělat. Dodělat! Bylo mi ještě hůř.
V devět hodin přijela a byla uplně rozzářená. Ona rozzářená a já uřvanej. Nevěděl jsem jak začít. Tak jsem to zkusil rovnou. Zeptal jsem se jí jak se doopravdy jmenuje. Byla uplně v klidu a řekla, že Radka. Objala mě a do ucha mi pošeptala, že mě miluje a že v tom mi nikdy nelhala. Sedli jsme si a já se jí zeptal jestli je pornoherečka. Řekla, že ano, a tak provinile se na mě podívala. Pak bylo dlouho ticho. Pak jsem se zeptal proč mě miluje a jakej to má smysl. Povídala, že si se mnou moc rozumí a líbim se jí a moc si přeje se mnou být. Já s tebou chci být taky říkám jí, ale….
Já toho nemůžu nechat, protože je za to moc peněz, ale chápu, že ti to vadí a trápíš se tím.
To je pravda řekl jsem.
Myslíš, že pornoherečka nemůže nikoho milovat?
Asi ano, řekl jsem.
A myslíš, že to ten její nejmilovanější může pochopit?
Asi už to pochopil, říkám.
Zrušila jsem všechny natáčení do konce roku a mužeme být spolu. Žádně telefony, žádné lži. Souhlasíš?
Miluju tě, nic jiného mi ani nezbývá.

Od toho dne jsme každý den spolu. 6. ledna jsme si byli udělat tetování a přemýšlíme i o svatbě. Radce je 29 let stejně jako mě a je nymfomanka. Proto začala točit. Já jsem obyčejnej kluk a poslední dobou už jsem asi taky nymfo. Nezastírám, že jsme spolu původně hlavně kvůli sexu, ale myslím, že se opravdu milujeme. Radka chce ještě tak dva roky točit a pak bysme šli do dítěte. Doufám, že nám to vydrží. Vždycky to ale pro mě bude těžký. I když mužu bejt na každym natáčení.
Autor Jan Čihoský, 12.01.2009
Přečteno 329x
Tipy 2
Poslední tipující: Gravedigger
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Bylo by to dobrý sousto pro psychoanalytika...

12.01.2009 16:02:00 | Hannazka

Tak toto je Masakr.

12.01.2009 13:13:00 | Gravedigger

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí