Lesk pohoda dohoda od boha

Lesk pohoda dohoda od boha

Anotace: Kameník do kamene buší a docela mu to při té práci sluší

Dle dohody. Hebký stroj, pěkný obraz a jen malý odraz. Z vleku odrazky kdosi dávno odmontoval. Vrták ve zdi hledá cestu. Kameník do kamene buší a docela mu to při té práci sluší. Asi to tuší, hluší. Dveře vrzly až mne z toho vlasy slezly. Reklama. Běžím kouřit na balkón a slyším její tón. Modráci zmítáni duchem tvůrčím čumí jak umí. Co na to Ti druzí? Úsporná zářivka na stolku hřeje jako sviňa. Přeci nemá? Přede mnou těžítko či padestal mosazného slévače co železo odlévá. Zástěru koženou on na sobě má. Krátkou košili vidím též. A cítím jeho dech. Po drátech se pletou písmenka. Ráno hlásí dcera písemka. Co vědět má nezvládá jak by mohla když ji lenost zmohla. Lehla. Alespoň je hezká, zdravá, moje. Ví to? nevím, snad. Pětka je tu zas. na hrudi to kyne a pak jednou splyne. Litý beton tuhne. Navždy. Závist má zde svoje místo. Odraz světla v okně. Píšu dvěmi prsty a ona ona prý i deseti.

Věk ji přeje, krásu odhalí, rozum zakalí. Šaty zbytečné se zdají. Oči mi ji dají. Něco ji říkám si v duchu říkám. Šaty dolů letí, zima bradavky ... Pivo v lednici. Auto v krajnici. Matka u sporáku. Policista na kříži. A bla bla bla bláboli . Zabolí.
Autor umělec2, 21.01.2009
Přečteno 267x
Tipy 4
Poslední tipující: Judita, carodejka, sluníčko sedmitečné
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

*

26.01.2009 15:06:00 | carodejka

Je to tak prima ujety, člověk by řekl blbost, ale přistihla jsem se jak se u toho usmívám! Dávám T.

23.01.2009 09:26:00 | sluníčko sedmitečné

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí