Edie

Edie

Anotace: Krátká povídka o Ediem, kterýho nesmíš nasrat.

"Jednoho utopence s cibulí", křiknul Edie na barmana.
"Kurva, vždycky po pivu na ňho chytnu slinu." naklání se ke mě. Já jenom přikyvuju, i když vlastně maso nejím. Ale Edieho nesmíš nasrat, když je nalitej. Kdysi boxoval, byl fakt dobrej, ale pak začal chlastat. Došlo to až tak daleko, že do ringu přišel úplně nalitej. Nekecám, skoro se nemoh udržet na nohou. Vypadalo to na jasný knock-out, ale ne, to by nebyl Edie. Ten když je pod parou, tak jede jak mašina. Toho maníka totálně zřídil, rozhodčí se je snažil odtrhnout, ale zkuste uzvednout stokilovýho chlapa. Bušil tam do něj dobré dvě minuty, ten týpek už se ani nebránil, prostě tam jenom ležel v červený kaluži. Pak se jim podařilo Edieho odtáhnout. Jasně, že mu vzali licenci, přece takovýho cvoka nenechaj dál boxovat.
Barman přinesl utopence. Bez cibule. Edie ho zničeho nic chytil pod krkem a mrštil s ním za bar. Chlápek cestou shodil několik flašek, které se roztříštily o zem. A že to byly kurva drahé flašky, ani jednu z těch firem jsem neznal, a to mám odchlastaných už pár desítek let. Barman se zvedl, v ruce ale držel pořádný střep, rozmáchl se po Ediem a docela ošklivě ho pořezal na pravé ruce. To ho ještě více nasralo. Dal mu jednu do břicha a hned pravý hák. Z pusy mu vystříkla červená a obhodila celou stěnu i s obrazy. Já na to koukal a v klidu si popíjel svoje pivko. Barman dostával docela slušnou sadu, i po těch letech mimo ring měl Edie páru. Ten chlápek už měl dost, on by ho snad zabil, musel jsem něco udělat. Podařilo se mi chytit Ediemu ruce za zády. To jsem ale neměl dělat. Podařilo se mu vysmeknout, otočil se a vrhl se na mě. Dostal jsem jednu do nosu a po košili mi začla týct krev. Další mířila na spánek. Ztratil jsem vědomí. Poslední, co si pomatuju bylo jak se zas vrhá na barmana. Pak už nic. Po chvíli jsem se probral, přede mnou leželo bezvládné tělo. Edie byl fuč. Utřel jsme si do rukávu zaschlou krev a dal si panáka whisky. Nezaplatil jsem. Barmanovi už to vadit nebude, když je mrtvej. Vyšel jsem raději zadním vchodem. Nic jsem sice neudělal, ale znáte to, dneska vás zašijou i kvůli tomu, že jste nechali zvednutý prkýnko. Chudák chlápek. Edieho našli asi za týden, dostal 10let natvrdo. V base prý pobodal spoluvězně, protože moc chrápal. Já to říkal, Edieho nesmíš nasrat, když je nalitej.
Autor Kohoutek1, 23.01.2009
Přečteno 244x
Tipy 4
Poslední tipující: Squat_the_world, Kristine Clary-Aldringen, sluníčko sedmitečné
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

milý člověk:)

03.02.2009 11:49:00 | Squat_the_world

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí