Zelená okurka

Zelená okurka

Anotace: Andrej a Jana tráví vyfetovanou noc v pronajatém bytě, když tu Janu popadne rapl.

"Byla jsem schopná tě milovat, ale tobě se nikdy pořádně nepostavil!!" Zařvala na něj a třískla ho pánví po hlavě. "Doprdele už toho nech! Nech mě bejt, kurva!!" Řval on a snažil se uniknout jejím smrtícím úderům. Z jeho lebky crčela krev a začínal se cítit skutečně malátně. Jana ale nepřestávala a s brutální razancí ho mlátila dál. Bila za jediným účelem. Účelem zabít. "Ty debilní krávo...řikám ti naposled - nech TOHO", pronesl Andrej sípajíc. Ona ale nepřestávala, byla jako pomatená. Už příliš dlouho brala koks a míchala ho s meskalinem, napadlo ho - "Musím jí ublížit, to jí zklidní." Když se napřahovala k dalšímu úderu, popadl tedy flašku od vína a co největší silou jí udeřil do nohou (byl džentlmen, ženu by do hlavy neuhodil). Láhev se roztříštila a Janu pořezala. Úder byl tak silný, že jí shodil na zem.
"UAAAAAAAAAAAAUUUUUUU" začala řvát ukvíleným hlasem - "TY ZMRDE COS MI TO UDĚLAL??! UAAAAAAAAAAAÍÍÍÍ" pištěla jako šílená. Zdálo se tedy, že ani fyzická bolest jí neuklidnila.
Andrej toho měl dost. Věčně musel poslouchat její hysterický řev, její stupidní kecy a její všetečné otázky. Neustále se ho na něco vyptávala, pořád po něm cosi chtěla. Sundal si tedy ponožku a zacpal jí hubu. Poté vytáhl ze šuplete v kuchyni lepící pásku a ústa jí dokonale přelepil. Slepil jí také ruce a pořezané nohy. Jako vrchol všeho jí pak zalepil oči. Teď už jen ležela potřísněná krví, nahá a vydávala neartikulované zvuky.
"Jak nádherné" pronesl potěšeně a nalil si panáka. Hlava ho neskutečně bolela a hučelo mu v ní, ale věděl že to brzy přejde. Koks mu pomůže odstranit veškerou bolest. Jak si tak zpracovával bílou cestičku kreditní kartou, koukal při tom na Janu. Kupodivu už ležela klidně. Stále měla nádherné tělo. Její bradavky trčely vzhůru a její vagína byla rozevřená. Ve světle měsíce zbrocena krví vypadala až poeticky. Ale už ho nevzrušovala. Andrej potřeboval něco jiného...nechtěl jen šoustat. On chtěl být ošoustáván. Když Janě navrhoval aby ho znásilnila umělým penisem, vždy odmítla. Odjakživa ho přitahovalo cítit penis v sobě, než ho cítit v jiných. Možná se měl narodit ženou...Ale transsexuál nebyl. A gej také ne. Prostě jen rád cítil předměty ve své prdeli...
Na jeden zátah vyšňupl lajnu, zvedl se z křesla a přistoupil k Janě. Naposledy si prohlédl její tělo, zvedl jí a zanesl do spíže. Tam jí hodil pod police s marmeládou a zamkl za ní dveře. Jana nekladla žádný odpor.
"Možná už je mrtvá," pomyslel si a usmál se. Poté si dal další lajnu a šel do lednice pro okurku. Když spatřil její zaoblený konec a vybavil si co chce udělat, okamžitě se vzrušil. Uchopil okurku do ruky. Byla tak mohutná, příjemná na omak a majestátní...
Zašel do koupelny, svlékl se, pustil sprchu a nechal jí stékat na své tělo. Od přírody byl svalnatý, měl sportovní postavu. Když se na sebe koukal do zrcadla, jeho nahota ho vzrušovala...jako by byl v odrazu někdo jiný. Vymáčkl si do ruky sprchový gel a počal si pořádně promašťovat řiť. Poté si dřepl a pomaloučku si tam zasunul Janin zubní kartáček. Cítil, jak se mu zadek rozevřel a byl připravený pojmout větší těleso. Byl velmi vzrušený, opilý chlastem a vášní. V dešti kapek začal postupně zasouvat obrovskou okurku do své prdele. Cítil jí centimetr po centimetru, kousek po kousku pronikat do svých útrob. Ach, jak příjemné to bylo. Začal vzdychat a při tom onanoval. Okurkou přirážel víc a víc, hlouběji a hlouběji, honil rychleji a rychleji...Nakonec se udělal přes celou vanu.
Nádherně ukojený vyšel z koupelny a zapálil si cigaretu. Přešel ke stolu a chvíli jen tak seděl a s požitkem kouřil. Poté začal motat brko z agressive skanku. Hulení na něj vesměs nepůsobilo moc dobře, toto ovšem byl výborný model. I když se po něm Andrej stával ještě šílenějším než byl, miloval ho. Jeho osobnosti to dodávalo ty správné grády.
"Takže si tohle smotám, dám si lajničku a pak se pudu trošičku povyrazit," spřádal si Andrej svůj noční plán. Venku bylo teplo a Jana mezitím umírala ve spíži na tepenné krvácení...
Autor Zmatenec, 23.01.2009
Přečteno 876x
Tipy 7
Poslední tipující: Morýš, Vodoměrka, IX325, jitro, její alter ego
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Dobry dobry, jen skoda ze to nebylo delsi. Libilo se mi to

29.12.2014 22:49:11 | Morýš

hej tohle je fakt dobrý

22.03.2009 16:49:00 | Rumová vílenka v bílé mlze..

Mistr Bukowski by tě pochválil. Bravo!

26.01.2009 13:59:00 | Evil Queen

Nájezd byl monstruózní, bavila jsem se, na mysli se mi vkradlo, jestli vycházíš z vlastní zkušenosti. I když je to nepodstatné. Ke konci se člověk probere ze smíchu a začne o nich přemýšlet...

23.01.2009 20:46:00 | její alter ego

Wauw...

23.01.2009 20:28:00 | JeToRebel

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí