Zubatá

Zubatá

Anotace: Byla ušatá, měla to ráda, však to byla hora sádla.

Měsíční třpit a štěkot psů pláň ve dví protnutá stopou saní. Dech větru v zimě spánku. Vous černý v bílém hávu. Bílo a přitom tma. Práskání biče, volání mašera se kdesi ztrácí. Vůdce může být i svůdce. Raní boj o vedení. Zapřahám s krvácející rukou sledován mnoha páry očí. Vyrážíme dál bez jasného cíle. Bílá hora v cestě jsou to na nás medvědí kleště . Psi útočně štěkají z postroje spěchají. V ruce zbraň tasím snad se tak spasím. Zavřu oči, hlavou letí život. Konec, zde není to málo? A pak se cosi stalo, že nás to od něj odpoutalo. Kra ve dví nás rozdělila a život mi tak nadělila vlastně i jemu dala. Klaus se hodně diví mžná na to civí jak se hora dělí. A zubatá utřela.
Autor umělec2, 02.02.2009
Přečteno 232x
Tipy 3
Poslední tipující: carodejka, NikitaNikaT.
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Vyhral zas jednou zivot a ten zasluhuje ST.

04.02.2009 15:34:00 | carodejka

Řekla bych, že je to z čeho výňatek... ne samozřejmě doslovně,... mám tím na mysli, že je to bez začátku, či jakéhosi konce. Mám to myšlenku, jistou zápletku... ale nevím, co je podstatou...

02.02.2009 20:24:00 | NikitaNikaT.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí