Ze života studenta Ivana Vasilevského

Ze života studenta Ivana Vasilevského

Anotace: První den ve škole

První den v nové škole- moji nový spolužáci

Jmenuji se Ivan .Pocházím z Ruska , ale v současné době žiji v české republice s několika členy naší početné rodiny.Bydlím v Karlových varech kde má můj otec krásnou dřevěnou vilu.Chodím zde také do školy ,kterou dalo by se říci řídí můj strýc Vasilij.To by pro začátek stačilo .Přejdu k povídání o mém prvním dnu na střední škole .Vím že předchozí text vypadá trochu zmateně ,ale na tom nezáleží.
Když jsem se jednoho zářijového dne probudil věděl jsem že mě čeká velice neobvyklí den.Bylo sedm hodin což je doba ve kterou každý normální student vstává a připravuje se na náročný den ve škole. Nechtělo se mi stávat takže jsem se rozhodl že ve své milované posteli jenž byla celá pozlacena a přiváděla mnohé lidi k závisti ještě chvíli pobudu.Zvedl jsem sluchátko svého telefonu a zavolal jsem řidiči mého otce aby připravil auto pro mě a moji sestru.Gregor tak znělo řidičovo jméno jen souhlasně odpověděl da .V osm hodin jsme vyjeli do školy před kterou už nedočkavě čekalo několik mých budoucích spolužáků.Gregor zastavil a já a moje setra jsme vystoupili z auta .Všichni se na nás dívali s otevřenými ústy jako by nikdy neviděli mercedes s neprůstřelnými skly a několika dalšími vychytávkami.Rychle jsme se přesunuli do školy .Vstoupili jsme do třídy a hlasitě pozdravili.Neozvala se jediná odpověď.
Myslím ,že to bylo tím že ve třídě kromě pár mrtvých krys a myší nebyl jediný živý tvor.Posadili jsme se do poslední lavice a nedočkavě čekali na příchod spolužáků.Za pět minut devět se ozval hlasitý zpěv.Do třídy vstoupilo několik vyholených hlav ,kteří zpívali píseň bílá liga bílá síla.Několik z nich mělo tetování .Keltské kříže .Zanedlouho přišli další spolužáci .Přišli s podivným vozíkem jak vy češi říkáte dvojkolákem a začali krást mříže ,které měli chránit před zloději.To se ovšem nelíbilo skinheadům což vyústilo ve spory,které přerušil příchod několika blonďáků s modrýma očima .Byli oblečeni v hnědých uniformách a zpívali píseň deutshland,deutschland, uber alles. Jako poslední dorazili moji ruští kamarádi se,kterými jsem se vždycky dobře bavil.Hlavně když jsme hráli ruskou ruletu.Třída byla kompletní .
Autor alex8, 12.02.2009
Přečteno 224x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí