Zábrany

Zábrany

Anotace: Problémový rodiče

Jmenuji se Lenka Kratochvílová je mi čtrnáct let,ale za vytoužené dva měsíce konečně patnáct!A proč se to píše o mě?Jo to vám snadno odpovím jsou to zábrany.NECHTĚNÉ zábrany.A ptáte se znova otázkou proč?Odpověď jsou rodiče!
Každý má jiný rodiče,někdo hodný a někomu se bohužel tak nepoštěstí jako mě a mají rodiče jak z toho nejstrašnějšího snu.Miminku tu jsem měla zlatíčkovou...,ale další problém je v tom,že měla!Máma se totiž v poslední době změnila.Sestra se odstěhovává,co sama budu doma dělat?To bude život hrůzy.
Normální rodiče svým dětem věří,i když sem tam jim zatají nějakou známku,ale důvěřují jim.To u mě není,jen slýchám od táty:,,S těma tvými známkami budeš tak lede dělat děvku v bordelu,budeš dělat v Kauflandu,drž hubu,jsi nevychovaný parchant,kdybys byla kluk,tak bych Tě zmidlil,že bys nic nemohla dělat!Až Ti bude osmnáct,tak se můžeš sbalit a vypadnout´´pěkný že?Taky s vámi takhle mluví otcové?Abych pravdu řekla,i když je hnusná,já bych tátu raději neměla.Raději nic než jeho!
A tím veškeré problémy začali...
Autor hlavouVoblacich, 18.02.2009
Přečteno 285x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Podobné věci slýchám od mámy, a to mi je 20. Tohle dělat nebudeš, s tímhle nechci, abys chodila, budeš se jenom učit, nic jiného dělat nebudeš. Věřit svým rodičům? To mě nenapadlo už hodně dlouho. Už se těším na svůj vlastní život, až se odstěhuju a budu bydlet se svým přítelem. Až mi máma nebude kecat do života. Tak se drž.

24.02.2009 19:45:00 | Andrea-Danielle

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí