Game Book - Interaktivní balení

Game Book - Interaktivní balení

Anotace: Game Book - Interaktivní balení

Tento příběh se nečte jako řada ostatních. Zde je jen na tobě, co uděláš. Po čas čtení budeš mít na výběr z řady možností a je jen na tobě, kterou cestou se vydáš. Jestli se ti nepovede sbalit nějakou slečnu hned na poprvé, nezoufej. I v běžném životě, to nejde hned na poprvé. Vydej se proto do světa diskoték znova. Ale teď už hurá do příběhu.

1.

Vstoupil si do nočního klubu Virtual. Tvůj úkol je jasný. Sbalit nějakou slečnu. Či více dívek, to je jen na tobě.

Máš sebou 600 korun. Zacházej s nimi s rozvahou. Jsou to těžce vydělané peníze.

Jestli si chceš jít sednout k baru, jdi na 4.
Jestli se chceš vydat na taneční parket, jdi na 5.
Jestli si se rozhodl, že raději ušetříš a půjdeš domů spát, vydej se na odkaz 2.

2.

Vycházíš z klubu Virtual. Po cestě domů k tobě přijdou tři nádherné slečny.
„Ahojky, nechceš se s námi pomilovat? “ ptá se první.
„ Zadarmo“ na to druhá.
„ Pořádně “ řekne třetí.
„ Děkuji za nabídku, ale jdu domů spát “ odpovíš klidně a odejdeš. Až těsně před zalehnutím ti dojde, co se stalo. Začneš si nadávat. Ale ušetřil si 600 korun a to si přece chtěl.

Konec

3.

Sedíš na židli, potažené kůži. Co si chceš objednat ?

pivo 10.
víno 8.
absint 9

4.

Jsi u baru. Je jen jedna volná židlička, mezi postarším mužem a pěkné slečny.

Chceš-li si sednout, jdi na 3.
Půjdeš-li raději pařit s tím, že se k baru vrátíš později, přejdi na 5.
Jestli tě plný bar znechutí natolik, že chceš jít domů, vydej se na odkaz 2.
5.

Jestli tě honí absintoví muž, musíš zde vydržet nějaký čas. On se pak naštve a odejde. A nebo, se natolik stříska, že ho ochranka klubu vyhodí. Každopádně od něj pak bude pokoj.

Pokaď je vše v klidu, tak začneš bezstarostně tancovat. Bohužel, situace nevypadá moc dobře. Aspoň ne pro tebe. Každá slušnější dívka má už doprovod, který se rozhodně nenechá jen tak odbít. A ty určitě nechceš přijít o zuby.

Co chceš, tedy dělat? Budeš-li dál tancovat, přejdi na 5.
Půjdeš si něco objednat? Jdi na 3. Jestli tě otravoval muž s absintem, tak si ho už neobjednávej. Vyvolalo by to v tobě smrtelné vzpomínky.
Jestli si už viděl dost, jsi celý zpocený od tancování, tak jdi na 19.

6.

„ To si mě urazil! “ naštvaně si stoupne onen muž. Má ale značné potíže, se udržet na nohách.
„ Tos fakt posral, chlapečku“ napřáhne se, ale neudrží rovnováhu a spadne na zem. Asi bys měl vypadnout, ne?

Chceš-li utíkat domů, rozeběhni se na 12.
Chceš-li se schovat na parket, jdi na 5.

7.

„ Jsi úžasnej “ úplně se začne, k tobě, mačkat. Přijde ti trochu trapný, ale když platí pití, tak to překousneš. Na ex vypiješ skleničku. Zatočí se s tebou celý svět. Ale víš, že právě v takovémto stavu, umíš nejlépe svádět. A ten chlap to ještě bude platit. Ptá se tě, jestli si dáš dalšího panáka.

Přijmeš-li nabídku, doklopýtej na 11.
Odmítneš-li, jdi na 6.

8.

Objednal sis víno. Odečti si ze svých peněz 25 korun. Barman ti podá sklenku s lahodným drinkem. Otočí se na tebe slečna po levici. Usměje se na tebe. Taky se na ní usměješ. Že by to byla ta, co ti je dnes souzena? „ Hm, vínečko“ řekne.

Odpovíš-li „Ano“ a napiješ se, jdi na 13.
Řekneš-li „ Ne asi, ty krávo“, přejdi na odkaz 15.

9.

Barman ti podá skleničku absintu. Odečti si 60 korun. Podívá se na tebe muž, který sedí po tvé pravici. Pozdravíš ho kývnutím hlavy. Na ex do sebe kopneš alkohol. Muž se usměje.
„Pání, ty se s tím nemazlíš“ tajemně odpoví. Je očividně silně opilí. Přisune se blíž k tobě. „Mohu tě pozvat na další sklenku?“.
Jestli odpovíš ano, přejdi na 7.
Bude-li tvá odpověď záporná, jdi na 6.

10.

Barman položí na stůl pivo. Odečti si 19 korun. Po chvilce ho vypiješ. Nic extra se zatím nestalo.

Chceš-li si dát další pivko, jdi na 10.
Máš-li chuť na něco jiného, vydej se na odkaz 3.
Jestli ti to už stačí a máš pocit, že dneska nikoho neočaruješ, přejdi na 2.
Chceš-li si jít zatancovat, tak od toho je tu 5.

11.

„ Krása, brouku“ naprosto šťastny muž tě pohladí. „Dejte nám lahvinku absintu“
„ Láhev?“ zděšeně vykřikneš. „ To se úplně opiju“.
„ A to vadí?“ spiklenecky odpoví muž. Vezme láhev. Zaplatí. Popadne tě za ruku a vede tě z klubu pryč.
„ Kam jdeme?“ zděšeně křičíš, ale tvůj řev přehlušuje hlasitá hudba.
„ Do mého autíčka. Abychom měli soukromí“ odpoví úchylný muž.
Rád by ses bránil, ale po tom, co do tebe nalil ti to nejde, a tak se musíš smířit s faktem, že dneska budeš něčí děvka ty.

Konec

12.

Pln strachu běžíš domů. Nevíš, co je opilí muž schopný udělat a ani to nechceš zjistit. Protože máš něco už v sobě, tak se ti neběží dvakrát nejlíp. Po cestě vrazíš do pěkné slečny. Škoda, že jen takhle. Mohli si dneska do ní vrážet dočista jinak. Snad jindy.

Konec

13.

„ Víno mám moc ráda. Jsem po něm pak celá…..otupěla.“ laškovně řekne kráska a položí ti ruku na stehno. Co uděláš?

Tupě se usměješ a odsuneš jí ruku? Ne! Na takovou blbost tu není ani odkaz.

Objednáš-li jí skleničku vína, jdi na 14.

Nemáš-li už peníze, přejdi na 17.

14.

Barman ti podá sklenici vína. Zaplatíš mu. Odečti si 25 korun. Podáš slečně drink. Usměje se na tebe. Pohladí tě po vlasech a na ex vypije obsah sklenky.
„Lahoda“ odpoví.

Máš-li ještě peníze a chceš jí pozvat na další, tak jdi na odkaz číslo 16.

Nemáš-li peníze, jdi na 18.

Máš-li peníze, ale nechceš už utrácet, tak se vydej na 18.

15.

„ Cože?!“ zapiští slečna „ já jsem tě chtěla sbalit, debile!“.
„ Fakt jo?“ udiveně se zeptáš.
„ Jo, ale teď si o tom můžeš maximálně snít“.
Přišel si o obrovskou možnost, jak dnes večer nezůstat sám. Doporučuji ti, aby sis už nedával víno, protože by si jí mohl opravdu naštvat. A známe ženy, které se naštvou. Jdi se napít něčeho jiného na 3.

16.

Barman ti podá víno. Odečti si 25 korun. Opět skleničku podáš dívce, kterou chceš sbalit. Usměje se na tebe. Stiskne ti přirození. Že bys byl na dobré cestě? To se ukáže. Na jeden zátah vyprázdní svojí skleničku. Zvedne se. Vezme tě za ruku.
„Tady je moc lidi. Půjdeme k nám“ řekne.
V duchů jásáš. Dnešní večer bude nádherný. Sice tohle nebude dívka na vážný vztah, ale sex s krasavicí není taky k zahození. Užij si to.

Konec

17.

„ Bohužel. Rád bych tě pozval na skleničku, ale už nemám peníze“ řekneš.
Dívka je evidentně zklamaná. „ Ale jestli chceš, tak klidně dopij tu mojí. Já už jdu stejně domů. Co tady, když nemám na drinky“ navrhneš.
Dívce to udělá radost.
„Děkuji. Jsi skutečně zlatíčko“ políbí tě. Očarován se vydáš domů. Úkol si splnil tak na půl. Dostal si od krásky pusu. Lepší než nic či facku. Příště si holt budeš muset vzít víc peněz a nebo šetřit. Aspoň si dal někomu jinému větší šanci jí sbalit. Jsi učiněný lidumil. I když sám.

Konec

18.

Zvedneš se. „ Nepůjdeme si zatancovat?“ zeptáš se.
„ Určitě. Další sklenička by mě už uzemnila“ nadšeně odpoví dívka. „ Jo, jmenuji se Lísa“ vstane a za zadek tě táhne na taneční parket.
Byla to krása s ní tancovat. Naprosto vášnivý tanec. Ona měla oči jen pro tebe a ty zase jen pro ní. Asi hodinu jste se vrtěli do rytmu hudby. Pak se k tobě přiblížila a něžně ti pošeptala do ucha „ Tady je moc lidí. Co takhle jít k mě?“.
Usměješ se. Povedlo se! Sbalil si úžasnou slečnu. Gratuluji! Snad vám to dlouho vydrží. Ale teď už vás nechám o samotě.

Konec

19.

Dneska ti to stačilo. Sice si nikoho nesbalil, ale užil sis v klubu Virtual. Budeš tedy sám do další návštěvy tohoto klubu. Snad budeš mít příště více štěstí.

Konec
Autor James Tony, 21.02.2009
Přečteno 400x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Děkuji. Bavilo mě to i psát, a tak čekejte další díly

24.02.2009 15:42:00 | James Tony

ježiiiš to je super nápad :) já jsem bezva slečnu sbalila :) hehe :D

23.02.2009 21:04:00 | *small devil*

děkuji, jsem zvědavej, jak kdo skončil

21.02.2009 14:10:00 | James Tony

to bylo hekzy pojatý, fakt zajímavej nápad

21.02.2009 13:11:00 | ann-ihilation

Jsem rád a můžu se zeptat ? Jaký konec jsi zažila?

21.02.2009 13:07:00 | James Tony

Pěkný, tohle se mi líbilo, pobavilo mě to :)

21.02.2009 12:36:00 | Kallkaa

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí