PPL

PPL

Anotace: POTENCIONÁLNÍ,POVINNÁ LÁSKA

Jak jsem uviděla tuto dvojici , myslela jsem si , že se jedna o sourozence. A za skoro rovnoměrné partnery jsem je rozhodně nepovažovala . Všude kde se hoch hnul , šla za ním pár kroku pozadu jeho potencionální partnerka , nevěřím na duchy a jiné duchovní vymoženosti , hlady ani žízní jsem v ten moment netrpěla , tudíž nejedná se o pouhý klam , přelud , FATA MORGANU , příznak nebo už nevím jak to jinak nazvat . Opravdu tento vztah můžu označit jako potencionální . Řekla jsem si možná je to nevydařená schůzka naslepo , chlapec vypadá sklesle , protože holka na obrázku vypadala vždy tak upraveně , teď má obličej plný uhru a vlasy vypadají jako po nájezdu nůžek střihorukého Edwarda , předtím než ji spatřil si myslel dokonce , že na té obrazovce je dokonce o pár kilo lehčí . Sakra třeba za to může jeho plochý notebook , který nepřenáší 3D , ztracené dioptrie , které jsou ukryté v koutě jeho šuplíku , šikovná fotomontáž nebo focení před Vánocemi . Hádku mezi dvojicí jsem zamítla , neboť slečna se pořád usmívala a mluvila do dubu(chlapce) .
Hodila jsem to za hlavu a pokračovala dál po nástupišti , můj zájem upoutal krásný vysoký blonďák s atletickou postavou , dívám se jak mi mizí z dohledu a koho neuvidím ?? Potencionálně zamilovanou dvojicí . Hoch nastupoval do vlaku a jeho milá zůstává na perónu . V duchu jsem si řekla to je Křivák ani se sní nerozloučí , očekávala jsem pláč , útěk , ale nic z toho . Hoch ještě stoupl na poslední schod , drapl slečnu a začal ji líbat . Připomínalo mi to jako když malé dítě má chuť na zmrzlinu , vybere si dosud neochutnanou příchuť,kterou chce ochutnat , třikrát do ni lízne a přejde ho chuť . Nevím proč , ale počínání dvojice mi vhánělo slzy smíchu do očí , slečna zjevně vykolejená z polibku pomalu vzlétla do vzduchu a hoch jen obracel oči . Z jeho strany vypadal , že se jednalo pouze o povinnost a nutnost a nic víc.
Jak tento příběh skončil se mohu jen domnívat , přijíždějící vlak mi zaclonil cestu , poslouchám Oasis , jsem na cestě a doufám,že ten můj milovaný na mě někdy bude čekat . Pevně mě obejme,jeho a mé rty se na dlouhou dobu spojí v jedny a….
Autor oryn21, 07.03.2009
Přečteno 273x
Tipy 2
Poslední tipující: lennerka
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

hezky zachycený okamih.. hmm :)

15.03.2009 00:28:00 | lennerka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí