Uchylák v parku

Uchylák v parku

Anotace: Vše podle pravdy.... je to pár let......

No, jeli jsme na takový vandr do Klodska, krásného kraje na polské straně Kralického Sněžníku. Je to pár let, byli jsme tak akorát týnejdžři s občankou, jeli jsme Petr, Vráťa a já (Im)…
Večer jsme dojeli do polského města Medzilesí a utábořili se v místním parku…. Ráno: před stanem někdo chodí… „Kdože je v tom stanu, chlapci nebo dívky?“ „Dva chlapci, jedna dívka.“ „Ááá tože divnééé“… rozepli jsme stan a vykoukli ven… Stál tam opravdu od pohledu zajímavý, asi padesátiletý pán: tlustý, v ruce kufříček, brejličky, otrhaný slamáček, stál bosky, kalhoty od obleku a bílá košile. Představil se a ukázal nám své doklady, byl to psychiatr, zatím jediný s kterým jsem se blíže seznámil. Chvíli pokukoval po Vrátě, pak vytáhl šek a vyplnil ho na 100 marek, bylo tam napsáno: „za sexuální služby“, místo podpisu nakreslil malý obrázek obličeje se slamáčkem. Vráťa držela ten šek a přemýšlela: „To jako kdybych s tím teď přišla do banky tak mi dají 100 marek? Akorát ten podpis nepůsobí moc důvěryhodně.“ Snídali jsme a pomalu se začínali balit.
Pan psychiatr odhodil bílou košili do prosluněné letní trávy. Hluboko v mých mozkových závitech to zaskřípalo: „předtucha“, přibližně stejná věc planula i ve Vrátiných očích, Petr se tvářil, že o nic nejde. Pan psychiatr odložil do měkkoučké trávy i zbytek svých svršků, jen zelené trenýrky si zatím ponechal. Odběhl někam za stromy a za chvíli se vrátil s petflaškou plnou vody, sundal si i poslední zbytek svých svršků a jako ladná víla se rozbíhal proti Vrátě a snažil se ji pokropit z té flašky.
Petr řekl akorát, jdu na záchod a odešel pryč. Stál jsem tam, Vráťa zády a já s úchylákem si čumíme do obličeje, za pasem jsem měl nůž a bál se, že by případná potyčka mohla nějak špatně skončit. Nahý jelen zkoušel přibíhat z různých směrů…. Neúspěšně, po chvíli si nasadil trenýrky, lehl si do měkkoučké travičky a spokojeně se usmíval. Petr se vrátil, sbalili jsme a ponechali vílu jejímu palouku.
Tím kuriozní zážitky toho vandru sice vůbec nekončily, ale vedle víly vše bledne měsíčním svitem.
Autor Im, 12.10.2005
Přečteno 520x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jo, to jsme zažili, doslova....... já nelžu.

12.10.2005 19:59:00 | Im

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí