I don´t care

I don´t care

Anotace: Chvilkový popud a chvilková múza při poslouchání písně I don´t care od Apocalypticy (Pro lepší pochopení tam máte text a nezapomeňte si pustit hudbu).

Říkal jsi mi stokrát, jak mě miluješ. Byla to ale pravda? To fakt nevím.
Lhal si mi už tolikrát, ale já ti pokaždé odpustila.
Byla jsem hloupá. Milovala jsem tě.
Stokrát jsem tě viděla s jinou, stokrát jsem se tvářila, že se dívám jinam.

I try to make it through my life
In my way
There's you
I try to make it through these lies
That's all I do

Byla jsem hloupá.

Ale pak… Jednou mi došla trpělivost, zabouchla za tebou dveře a zamkla je. Klíč skončil někde v rohu pokoje. Ani jsem nevěděla kde.
Zůstala jsem tam zavřená, ale svobodná. Alespoň na chvíli.

Just don't deny it
Just don't deny it
And deal with it
Yeah, Deal with it

Hodiny na zdi takaly a odpočítávaly čas, kdy mi začala nová éra života. Toho šťastného.
Jeden by fakt nevěřil, jak se člověk uleví, když za takovým hajzlem jako ty zabouchne dveře.
Bušil jsi a řval si na mě.
Já se jen smála, brečela radostí a ignorovala tě.

You try to break me
You wanna break me
Bit by bit
Thats just part of it

Ticho. Konečně jsem usnula a ponořila se do snů, kde jsem létala krajem, všichni se na mě smáli a já se smála na ně.
Květiny zářivě upoutávaly na sebe, takže jsem neodolala a prostě jednu utrhl. Nesmí mi uvadnout, protože je to symbol mé nové cesty.
Protože:

If you were dead or still alive
I don't care
I don't care
And all the things you left behind
I don't care
I don't care

Druhý den si zas zabušil a já ti otevřela. Ani nevím, co jsem čekala. Asi nic.
Začal jsi na mě křičet a nadával jsi mi, já se jenom smála. Bylo by to vážně úplně jedno, což tě vytáčelo ještě víc.
Do ložnice vedou dveře hned z chodby, tak jsem tě do ní zatáhla.
Mlčky jsem se na tebe vrhla a i ty jsi utichl…
Bohudík!
A jak to bylo krásné.
Po vášnivém dopoledni jsem tě vytáhla z postele na chodbu a opět za tebou zabouchla dveře.
Nikdy bych neřekla, jak krásný pocit to je.
Tak takhle ses musel pokaždé cítit, když jsi mě pokořil.

I try to make you see my side
Always try to stay in line
But your eyes see right through
That's all they do
I'm getting tired of this shit
I got no room when it's like this
But you want me
just deal with it!

V klidu jsem se sprchovala a vyrazila do ulic. Nejdříve do kavárny na sladkou snídani a poté na nákupy do těch nejlepších obchodů. Dnešek patří jenom mně! Stejně jako zítřek.

If you were or dead or still alive
I don't care
I don't care
And all the things you left behind
I don't care
I don't care

Slyším matku a její rady, abych se k tobě vrátila. Vždyť jsi byl tak hodný a pozorný. To tak!
Já tě nechci a jsi mi úplně jedno.

If you won't be there for me, You won't be there for me
If you won't be there for me, You won't be there for me

Jsem prostě šťastná, že jsem prokoukla a nyní si užívám svobody. Ty nechť se plahočíš za těmi svými, se kterými jsi byl tolikrát a já brečela doma.
Zalévám pravidelně svou milovanou barevnou květinu, která nesmí uvadnout, protože je symbolem mé nové cesty.
A já:

If you were or dead or still alive
I don't care
I don't care
And all the things you left behind
I don't care
I don't care
Autor Wyrda, 21.03.2009
Přečteno 256x
Tipy 2
Poslední tipující: Ledová víla, Rarasekkk
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí