Alkohol za volant nepatří!!!

Alkohol za volant nepatří!!!

Anotace: Lepší je se několikrát podívat, neř aby nás pak mrzelo naše rozhodnutí

Ležela schoulená do klubíčka v potemnělém rohu svého pokojíčku a druhou rukou svírala medvídka, kterého dostala od Marka. Po tvářích ji tekly slzy. Bolele ji vzpomínka na svého mrtvého přítele. Všechno v tohle spropadeném pokoji ji ho připomíná.
Nedávno se vyboural na motorce. Společně se svým nejlepším kamarádem Lukášem jeli z koncertu Linkin Park. Na osudné křižovatce jim nedal přednost z prava kamion a narazil do nich v plné rychlosti.
Oba byli na místě mrtví a řidič kamionu, jak se později ukázalo, řídil opilý, skončil v komatu a na následky svého zranění umřel.
Ale co dál? Všichni po sobě zanechali truchlící rodinu a přátele, ale proč?
Stačila pohá minuta a dívka jež byla s Lukášm v třetím měsíci těhoteství, se mohla dál radovat z příprav nadcházející svatby a těšit se na nový přírustek. Pouhá minuta a mladý pár mohl dál užívat šťastných chvil, o které je osud připravil a v neposlední řadě otec dvou dětí už nikdy neuslyší radostné výkřiky svých ratolestí a neuvidí, jak rostou.
Autor sohox, 25.03.2009
Přečteno 301x
Tipy 4
Poslední tipující: Fenceless, kikis, Gabi
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

ty chyby mě ruší...jinak je to smutná, ale takový je život a podobných nehod se stalo a ještě stane...co se dá dělat. Leda tak v budoucnu se na silnicích, zachovat dle vlastního svědomí... To může udělat každý, záleží jen na tom svědomí, jaké je.

28.03.2009 18:57:00 | kikis

..a bude něco jako pokračování?? =)

25.03.2009 12:14:00 | Gabi

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí