Love talk

Love talk

Anotace: Jak si láska povídá...

Líbat Tě na krku, čichat Tvou vůni, hladit Tvé tělo, tisknout se k Tobě jako kdyby to bylo to poslední, co budu moct ve svém životě udělat... Moc bych chtěla...

Včera v noci jsem se probudila a koukala na Tebe, jak spíš. Byl jsi jako děťátko, jako malý plyšový medvídek, co zabere půlku postele... Chtěl jsem Tě pohladit, políbit, a zároveň jsem Tě nechtěla probudit…

Táhni do haj*lu! Ty svině jedna! Ty haj*le! Jak jsi jen moh?! To tě dop*dele nenapadlo si uvědomit, že jsem hned vedle?! Ču**ku! Táhni! Táhni ty ku*vo hnusná! Nech mě bejt, nechci tě už nikdy vidět, ty svině hnusná, kolik jich bylo doopravdy?! O kterejch nevim?! Který ku*dy jsi o*ukal a mě pak řikal, jak mně miluješ?! SV*NĚ!!!

…A bylo to naprosto vzrušující, stáli tam všichni v řadě a museli tančit makarenu, byla to fakt sranda, měl jsi tam být, mohly jsme se s holkama počůrat smíchy…

No tak, pojď sem ke mně, neříkej, že to nechceš… Proč se tváříš tak vláčně? Copak nemáš chuť? Neříkej… Snad ti RedTube nevymazalo chtíč z hlavy… No tak, nech toho, pojď sem, copak nevidíš, jak moc to chci?

Jo! Jo! Víc! Ach! Ano! Hlouběji! Ano lásko, ano, chci Tě cítit co nejhlouběji, ano, to je ono, jo… Aaach…

Nemá to cenu. My dva se k sobě nehodíme. Nikdy spolu nebudeme šťastný. Prostě spolu nemůžeme žít. Ber to tak, jak to je. Zažili jsme hezký časy. A už dost. Měla jsem tě ráda. Ahoj.

Miluješ mě? Miluju Tě. Miluješ mě? Miluju Tě. Miluješ mě? Miluju Tě. Miluješ mě? Miluju Tě. Miluješ mě? Miluju Tě. Miluješ mě? Miluju Tě. Miluješ mě? Miluju Tě. Miluješ mě? Miluju Tě. Miluješ mě? Miluju Tě. Miluješ mě? Miluju Tě. Miluješ mě? Miluju Tě. Miluješ mě? Miluju Tě.

A vážně v tom nejsem tlustá? A líbila bych se ti, kdybych měla rovnátka? Co říkáš těm novejm slunečním brejlím? Nevypadám jakou moucha? Vážně si myslíš, že bych měla zhubnout?

Bylo to krásný. Ucajdaný, ale krásný. Vážně. Moc se mi to líbilo.

Víš, musím… Něco ti musím říct… Jsem těhotná… No budeme mít dítě, ty budeš táta. A já asi máma. Teda jestli se nerozhodnem jinak…

Vezmeš si mě?

Je krásnej, podobá se ti. Má tvoje oči. Je takovej fialovej. A pomačkanej. Příště budu rodit císařem. Ještě nevim. No tak já ho nakrmim. Panebože, mě tak vyrostly prsa…

Přebal ho skara, nevidíš, že tady mám práci? Tak chceš se nažrat? Jestli nechceš žrát, tak já tady nechám tu čínu spálit a půjdu ho přebalit! No jo, tady pán byl dneska pár hodin v práci a strašná dřina, zvednout se od tý bedny, co?!

Miluju Tě

Já Tebe taky
Autor Layla_, 28.03.2009
Přečteno 329x
Tipy 3
Poslední tipující: strašidýlko-střapatý, WAYWARD
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

je to pravdive...

31.03.2009 16:43:00 | strašidýlko-střapatý

...z básní jsem to vyřadil,za napsáni tip udělil

28.03.2009 23:15:00 | WAYWARD

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí