Denní Stereotyp

Denní Stereotyp

Anotace: Upřímně jsem nevěděla jestli to vůbec zařadit mezi povídky. Povídka není psána o nikom konkrétním, jen jsem chtěla přiblížit život herce...

Opřel se vyčerpaně o dveře, jeho hruď se rychle zvedala a zase klesala. Už takhle dál nemohl, nechtěl si hrát na něco co není. Namátkou vyndal s kapsy krabičku cigaret, věděl že by neměl, ale jeho už nebavilo stále dělat to co mu ostatní nařizují. Alespoň jednou chtěl být sám sebou. Vyndal zapalovač a zapálil si cigaretu. Uklidňovalo ho to, cítil jakési vnitřní uspokojení po celém těžkém dni. Nejdřív musel na natáčení, potom rozhovor s reportéry, návštěva matky... Prostě měl celý den co dělat. Ale on už nechtěl, chtěl se vyhnou tomu dennímu stereotypu. Sundal ze sebe sako a pověsil ho na věšák v předsíni. Posadil se aby si rozvázal tkaničky od bot, bolelo ho celé tělo. Chvíli zamyšleně seděl, než se konečně zvedl a zamířil do obývacího pokoje. Shodil ze sebe věci a nechal je ležet na zemi. Napustil si vanu horkou vodou a lehl si do ní. Slastně přivřel oči, horká voda mu dělala dobře. Hladila jeho tělo, byly to něžné doteky které ho ukolébaly do zaslouženého spánku. Když otevřel oči za oknem byla již tma. Zabalil se do županu a odešel do ložnice kde sebou plácl do pohodlné postele. Tak rád by se k někomu přitulil, už nechtěl být sám. Ale věděl, že se to nezmění. Svůj život obětoval herectví a slávě a ne rodině. Přitáhl si deku až ke krku a usnul.
Autor Ladyelf, 29.03.2009
Přečteno 327x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí