Rozhodnutí...

Rozhodnutí...

Anotace: ...mnoho věcí ovlivňuje lidské chování, ale konečné rozhodnutí musí člověk udělat sám...

Již několik minut stáli v těsném objetí a uklidňovali dech poblázněný od vášnivých polibků, ona hlavu položenou na jeho rameni, on vdechující vůni jejích medově zbarvených vlasů.

Přesně takhle si jejich setkání představovala, pociťovala tělem projíždějící vlny vzrušení a zároveň věděla, že část chvění způsobuje nejistota. Je to poprvé, co ji takhle důvěrně líbá jiný muž než její manžel.

Cítil to jemné chvění jejího těla, byla jak plaché ptáče, které prvně samo vylétlo z hnízda a velmi intenzivně vnímal drobné náznaky obrovské vášně. Netušil, že to bude tak vzrušující. Tak intenzivní vzrušení už delší dobu se svou ženou nezažil.

Vnímala jeho pevné a zároveň tak jemné sevření, zrychlený dech a příjemnou mužskou vůni jeho kůže, která prostupovala přes sportovně laděné tričko volně splývající přes černé džínsy. Úžasně mu slušelo.

Vzrůstající touha, která ji chvílemi brala dech a chvílemi ho nutila do krátkého sprintu, ji pod přivřená víčka promítala představy, o kterých snila ve chvílích, kdy na něj myslela. Zvedla k němu svůj pohled a nabídla své rty něžným polibkům.

Slunce se jí odráželo v pomněnkově modrých očích a on měl pocit jako by se díval do hluboké studny. Až na samém jejím dně zahlédl to, čeho se celou dobu, než mohl ji obejmout a poznat měkkost jejich rtů při polibku, bál. Uvědomění si, že tomuhle křehkému stvoření nesmí ublížit přízemním chtíčem. Tohle není žena na chvilkové spojení dvou těl, i když jeho tělo bylo podstatně jiného názoru.

Něžně si pohrával s jejími rty a sledoval reakce jejího těla, když ještě těsněji se k němu přitulila a on mohl přes oblečení cítit, jak je vzrušená. Jak moc by chtěl rty polaskat vrcholky zatím pod oděvem ukrývaných ňader. Od této myšlenky ho vytrhl vzdech, který vyšel z jejích úst a on si uvědomil, že ji možná až bolestivě vášnivě líbal. Zalekl se, aby ji snad neublížil, zmírnil intenzitu, ale ona ho rukama objala kolem krku a do polibku dala tolik vášně, že najednou cítil, jako by se mu pevná zem ztrácela pod nohama.

To, co odehrávalo se v jejím těle, bylo tak intenzivní, kouzelně omamné a ona v tu chvíli nechtěla, aby to skončilo. Nechtěla přijít o to napětí v těle, které činilo každý kousek její kůže tak citlivý jakémukoli doteku, o tu horkost, která zasáhla její klín tak, že musela přitisknout stehna víc k sobě a o ten pocit něhy, která z něj vyzařovala.

Najednou jakoby zahlédla stín. Vylekala se. Stále ještě vláčná v objetí jeho dlaní se rozhlédla. Nikoho neviděla, ale v podvědomí cítila něčí pohled. Prsty, které pomalu rozepínaly na blůzce jeden knoflík za druhým, ji vrátily zpět k němu. Tepnou na krku mu krev pulsovala v rytmu divokého latinského tance, knoflíčky byly pro jeho chlapské ruce najednou neuchopitelně malé, ale nevzdával to. Vzrušoval ho pohled na odkrývající se úžlabinu mezi ňadry.

Ucítil na sobě pohled a myslel si, že je její. Zvedl tedy oči k jejím, ale viděl, že je má přivřené a spodní ret zachycený mezi zuby. Hluboký výdech doprovodil sten roztouženého těla. Asi se mu jen něco zdálo.

Pootevřela oči a málem vykřikla. Zahlédla stín postavy a marně se snažila přesvědčit se, že se jí to jen zdá. Ta postava měla něco na zádech a teprve po chvíli to něco začalo mít konkrétnější tvar. Podobalo se to křídlům, jen nějak unaveným a pokleslým tíhou. Ne, to se mi jen zdá, asi to ohromné vzrušení vyvolává nějaké halucinace, proletělo ji hlavou rychlostí blesku.

Když jí z ramenou sklouzla blůzka, naskytl se mu pohled, kterému nešlo odolat. Krajkové prádlo napůl zakrývalo a napůl odhalovalo to, co si zatím jen představoval ve chvílích, kdy byl sám a mohl v klidu snít. Realita téměř nezaostala za představami, jen byla o něco menší, ale musel uznat, že o to krásnější. Tělem mu projelo orgastické vzrušení. A opět cítil něčí pohled. Pohled, který mrazil v zádech.

Pohled, kterým ji sledoval, byl jako příboj. Silný tak, že rozbouřil hladinu její krve natolik, že měla pocit, že některé části jejího těla ten vnitřní tlak již vydržet nemohou a zároveň příjemný jako koupel za letní hvězdné noci. Začínala tušit, že tomuhle vábení rozkoše už dlouho neodolá.

Pomalu mu pomohla svléknout tričko a nejdřív přejela lehce prstem od krční jamky až ke sponě koženého pásku, kde se na chvíli zastavila, než dala pokyn prstům pásek rozepnout. Když se chystala udělat totéž s knoflíkem kalhot, opět zahlédla tu postavu. Byla ještě víc skleslá a celá dostala šedavý nádech. Kam se ztratila původní bělost? Jakoby to byla pára, najednou zas nebyla vidět.

Všiml si, že vždycky, když cítí ten divný pohled, tak ona má přivřené oči a takový zvláštní výraz ve tváři. Podléhá touze vlastního těla a jen v některých okamžicích jakoby chvíli nedýchala. Že by prožívala stejné pocity jako on? Také má pocit, že je sleduje pár očí, přestože tu jsou naprosto sami?

Bože, jak moc po ní touží. Stále si ještě opakuje, že ona není ženou na jednu noc, že by to neměl nechat zajít dál, přestože ona se žádnému pokračování nebrání, ale měl přece jen obavy, aby tím samotným aktem to krásné mezi nimi nepokazili. Cítil, že původní odhodlání nenechat to dojít až sem je už tak vratké, že stačí malé fouknutí a celé se zbortí. Objímá její holé tělo a vysvobozuje obsah ukrytý v krajkoví.

Z jeho doteku ztrácí dech, hlava se jí tím vším točí a ona sní o jediném. Celým tělem vnímat horkost jeho kůže, cítit vlhké rty mazlící se s každým kouskem její pokožky, poskytnou mu rozkoš, kterou on je připraven ji věnovat stejnou měrou, nechat jejich těla v jedno milující se splynout.

Opět vidí tu postavu, v ještě zbědovanějším stavu. Už ani nemůže stát, sedí s křídly bezvládně rozloženými na zemi a očividně ztěžka dýchá. Ona už tuší, kdo to je. Strážný anděl. Jenže čí. Jeho? Její? Teď už je jen na ní, jak se rozhodne. I on opět cítí ten pohled v zádech, méně intenzivní, ale možná o to víc naléhavější.

Mají rozhodnutí ve svých rukách. Možnost vrátit mu sílu života nebo ho nechat padnout...
Autor Lorraine, 11.04.2009
Přečteno 544x
Tipy 26
Poslední tipující: Aliwien, Angee, sobý hnusec, PANGÁSIUS, Adéla Jamie Gontier, spare, Vickki Vectory, Bean, s.e.n, Štěpina G, ...
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (10)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Citlivě napsáno, čtivé, pěkné. Máš-li ráda povídky ze života, přečti si nějakou mou. V závěru roku 2010 mi vyšly povídky knižně - kdybys měla o knihu zájem, ozvi se do vzkazů. Prodávám za 290,- Kč vč.poštovného a ráda v případě zájmu sdělím podrobnosti. Hezký večer.

12.02.2011 19:28:00 | Aliwien

hrozně se mi líbí ten otevřený konec... buď to může být pokračování anebo jak již bylo řečeno na domyšlení. myšlenka s andělem je hrozně dobrý nápad a morální volba... no paráda =)

28.01.2011 20:04:00 | Zdenka S

tak tohle jsem přečetla jedním dechem...pokračování by neuškodilo...velmi dobrá myšlenka i zpracování...

24.07.2009 21:22:00 | akibu

ST...velice mě to oslovilo...přečteno na jeden nádech.
A ten chybějící konec je myslím na místě.

15.06.2009 23:39:00 | spare

teda..
to je mazec :o))

no nevim..

chtělo by to dokončit.. .o))

14.04.2009 22:23:00 | Bean

Velmi na mně zapůsobila tvá povídka,psaná tak
krásnými citlivými slovy.Tolik touhy a na druhé straně morální zábrany. Je těžké se rozhodnout.
Proto se mi líbí konec,že je ponechán čtenáři.

14.04.2009 19:23:00 | s.e.n

Živě psané, ze života, k zamyšlení ...

14.04.2009 15:37:00 | Štěpina G

A není ten anděl sob nebo sobec? To podle parohů a předsudků…:o)

14.04.2009 09:06:00 | kouzelníček

:o)))

12.04.2009 00:16:00 | Bíša

Velmi působivé a ač je příběh mírně lechtivý, více svádí k přemýšlení, o čož tu možno právě jde... je to zajímavé, velmi čtivé, vtahující přímo do děje... hrozně mi to cosi připomnělo...

11.04.2009 21:19:00 | NikitaNikaT.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí