Šťastnější život

Šťastnější život

Anotace: Tak si opět nejsem jistá, jestli ta sekce je správně. Dopis jistému muži. (Není to můj příběh...naštěstí)

Přišla jsem za Tebou do obýváku. Sedíš v křesle a díváš se do ohně v krbu. Nepodíváš se mi do očí. Za to Tě nenávidím. Stojím tu před Tebou a chvěju se zimou. Neřekneš posaď se, ohřej se. Nepodáš mi svetr, ani deku. Vůbec Tě nezajímám. Za to Tě nenávidím. Nenávist, to slovo snad ani nedokáže popsat to, co k tobě cítím. Už se ani nepamatuji, proč jsem si tě vzala.
Po tvářích mi tečou slzy. Pláču? Ne, brečím. Pláčou jenom princezny v pohádkách. Nejsem princezna. Nikdy jsem nebyla. A život s Tebou rozhodně není pohádka. Stále ještě brečím a ani nevím proč. Nevstaneš, neobejmeš mě. Za to Tě nenávidím.
Ptám se nahlas: „Máš mě ještě rád ?“ Nezavrtíš hlavou ? Nepřikývneš ? Nezvedneš hlavu ? Nic neuděláš ... . Nenávidím Tě za to.
Dívám se na Tebe, pak na oheň, pak znovu na Tebe. A najednou ... všechna nenávist je pryč. Nic mi po ní nezbylo, jen lítost. Lituju, ale ne sebe. Lituju Tě, za to, jak jsi ubohý, ubohý a nečinný.

EPILOG

Už je to dva měsíce, co jsem od Tebe odešla a ... jsem šťastná. Úplně šťastná. Jsem šťastná bez Tebe. Nikdy už neudělám stejnou chybu. Podepsala jsem rozvodové papíry. Začínám nový život. Šťastnější život. Život bez Tebe.
Autor Mirime, 20.04.2009
Přečteno 304x
Tipy 2
Poslední tipující: Alasea
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí