Moderní Blázni

Moderní Blázni

Anotace: Moje první kapitola knihy Moderní blázen =o)Může jich mít tak 15.možná mín a možná víc.Setkáte se s bláznama,nevysvětlitelnými jevy a normálními lidmi.Jsme ve 21.století .Tak si to užijte =o)

,,Lauro.Kam to koukáš?Dívej se do sešitu.Nic jinýho tě nemá zajímat.A ty Petře ...Laskavě se otoč ke mě dopředu"
Znudeně jsem odložila pero.Dopsáno.Všichni se otočili mým směrem.
,,Dopsáno Feryotová?"
,,Ano!Dopsáno!"
,,Měla jsi to za neuvěřitelných 5.minut a tři vteřiny.Odevzdej .A vy můžete psát ještě tak...dvě minutky."
Už jsem zase jediná , kdo to má tak rychle a taky možná bezchybně.Jako vždy.Jim to trvá celou věčnost takový primitivní otázky.Pche.
,,Tak odevzdávejte.Nechala sem vám na to ještě o 21.sekund více.Odložte pera."
Do dvanácti sekund bylo slyšet klapání per a šeptání.
,,Budte ticho.Pošlete testy dopředu.Odložte pera Lukáši slyšíš??Odlož to pero doprdele"
Lukáš zaklapl pero a listy poslal dál.
,,Tak všichni odevzdali?"
,,Ne ještě já!"vyskočila Laura.
,,Jak to,že jsi neodevzdala?Opravovala sis chyby od druhých?Lauro!!Za to tě čeká trest."

Nudný den to dneska byl ve škole.Učili nás to co už umím.Měli by mě poslat do dalšího ročníku.Pche.

,,Jupí prošla jsem!"
,,Já taky!"
,,Vy jste hnupové no řekněte mi ,kdo by neprošel s takovýma primitvama!Bylo to úplně lehký.Jako z první třídy."
,,Tak a ted ty horší známky,ty co nepostoupili!"
Cože?Jakto že už jsou ty co nepostoupili?Dyt ještě sem nedostala svůj test já..to znamená...že sem nepostoupila??Na zádech cítím výsměch.

POKRAČOVÁNÍ V DRUHÉ KAPITOLE.
Autor mucek, 25.04.2009
Přečteno 304x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí