Moderní Blázni (2.kapitola)

Moderní Blázni (2.kapitola)

Anotace: Opět jsou tady Moderní blázni.Zatím se to rozjíždí.Nevím komu se to líbí nebo nelíbí :)

,,Tak Feryotová neprošla jo?"
Výsměch.Ty hnusní parchanti se mi vysmívají.Jakou mám chut jim něco udělat,říct.
Učitelka se došourala ke mě ,oči směřovala k zemi,červená jako rajče mi předala papír.Zašeptala:,,Feryotová.Musíš se víc snažit!"
Koukla sem se na test.DVA BODY?Jak to?Z padesáti bodů dva body?To není možný si mě z někým spletli.Na papíru je mým rukopisem moje jméno,ale...Rozbrečím se.Uteču na záchody a tam se zamknu.Panebože co na to rodiče?Já byla vždycky nejlepší.
Dn uteče jako voda.Mám blbou náladu.Za zády cítím upřené pohledy a hnusný šeptání.Pomlouvají mě a smějí se.Bože.Jak jsem to zkazila.Celej život mám v prdeli.Budu to muset dělat ještě jednou.Ach ne.
,,Hahá Fery neprošla jo?Feferonka hahá!"

Üž jsem doma.Konečně.Jak to mám oznámit mamce?Tátovi?A ostatním?Jak?
,,Tak co broučku byla jsi nejlepší no ukaž test!"
Znudeně odfrknu.
,,Nech mě být."
,,Ale copak ?Omrzelo tě být nejlepší?Porot nosíš pětky?Hahá to byla jenom sranda.Ukaž ten test at se můžu chlubit sousedům."
,,Jim se chlubit nemůžeš mami,Klára mě jedničku,prošla." brouknu potichu.
,,To nevadí.Ale ty ji máš taky,taky jsi prošla určitě máš aspon o dvanáct bodíků víc ne?"
,,To težko!"
,,Tak co máš broučínku?Jedničku podtrženou?No jo ty moje šikulko!"
,,Nechval mě mami!Mám pětku.Neprošla sem."
,,Cože?Ty si ze mě děláš Ferotka velikou srandu vid ukaž broučku."
,,Neříkej mi broučku!A neprošla sem."
Ukážu ji test.
,,Jak se ted budu chlubit sousedům?Nevíš?To nemyslíš vážně.Mazej do pokoje!"
Spokojeně zalezu.

V pokoji se zamknu a rozbrečím se.Všichni mě považují za malou ,rozmazlenou,nafintěnou holku,šprtku a když dostanu pětku hned čuměj.
Aspon si zvyknou.Zapínám počítač.
,,Neopovažuj se zapínat počítač brouč...Ferono!Opovaž se a dojdu za tebou!"
Opovážím se nejsem hodná holčička,ale ta zlá.
Otevírám si ne internetu lide.cz a zalezu do Absolutně nej pokec.Hledám někoho normálního,ale k mé smůle jsou tam skoro všichni mý spolužáci.

Nejednou se mi posmívají .Nasjednou mi PŘIŠLA ZPRÁVA.zpráva.Taková ,která mi otevřela ústa dokořán,bulky očí mi málem vypadli,v očích slzy a hlas sem použít nemohla.Na tváři se mi pohnuli koutky úst...Panebože.To ne!

POKRAČOVÁNÍ V TŘETÍ KAPITOLE.
Autor mucek, 25.04.2009
Přečteno 305x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí