Osud nezměníš 2

Osud nezměníš 2

Anotace: Pokračování o životě jedné obyčejné holky, která si vytrpěla své....

Aby toho nebylo málo, přidaly se k mím obtížím i psychické problémy v podobě deprese a já skončila u psychiatra, který mi předepsal silné antidepresiva po kterých jsem byla šíleně ospalá. V 9. třídě jsem si podala přihlášku na UO Prodavač - smíšené zboží a doufala že alespoň to mi vyjde.
**********
S lásku jsem na tom totiž byla taky bídně, Michal mi nechtěl, Luděk taky ne a Vašek? S tím to byl jen sex o nic víc mu nešlo. Bohužel na učební obor mi nevzali a já byla zoufalá. Odvolala jsem se a na odvolání mi přijali. Ale ve třídě jsem nebyla moc oblíbená a jedna holka mi dala do věcí Perník a práskla mi a mě ze školy vyhodili. Naštěstí mi přijali na stejný obor do jiného města. Tam jsem taky poznala své kamarádky Pavlu a Moniku - oblíbenkyni učitelů a taky dost psychicky labilní holku. Její teta tam učila tak měla protekci.
**********
Myslela jsem si, že konečně mám kamarádky a tak se mi i pomalu hojila rána po tom co mi moje kamarádka z Ukrajiny ublížila - ponižovala mi před ostatníma a než se odstěhovala tak o mě rozhlásila že se léčím a taky všechny intimnosti které jsem jí kdy svěřila.
Bohužel se brzo ukázalo jak krutě jsem se mýlila. Pavla otěhotněla, odešla ze škjoly a máma jí vyhodila z baráku, tak se odstěhovala za svým přítelem. Scházela mi až do dne, kdy mi poslala SMS: ,,VYMRDANÁ PÍČO" nic víc tam nestálo. Psala jsem jí, volalala ale nezvedla mi to, tak jsem to oplakala.
Monika onemocněla tak, že už nemohla do školy ale měly jsme společnopu skříňku, tak jsem jí poslala sms:,,CO MÁM UDĚLAT S TVÝMA VĚCMA VE SKŘÍŃCE?" No a přišla mi odpvěď:,,VĚCI VYHOĎ A UŽ MI NIKDY NEPIŠ, KRÁVO!"
Prý se mnou skončila, protože jsem zavinila všechny její problémy. Ve třídě mi nesnášeli, na praxy jsem měla nejhorší práci a směny.
***********
Ve 3.ročníku jsem k depresím dostala ještě úzkostnou poruchu a to bylo zlé. Začala jsem navštěvovat psychologa, dostala ještě víc léků, a bylo mi tak zle, že jsem ani nedošla do školy. Rodiče mi doma nenechali a tak jsem chodila za školu a falšovala omluvenky. Samozřejmě se to prvalilo a mě málem nepustili ke zkouškám.
Doma bylo šílený zle, ale nakonec jsem ke zkouškám šla a k nelibosti všech spolužáků je udělala. Jedna barbie, která mi celý učňák šikoanovala a dala mé telefonní číslo na seznamku, ukradla nějaké věci a týden před zkouškama jí vyhodili. Mě to ale bylo jedno bylo mi tak zle že už mi bylo jedno jestli se vyučím nebo ne, i když tou dobou už jsem věděla že jsem přijatá na nástavbu do stejné školy odkud mi před lety vyhodili.
***********
Nevím, jak bych dopadla, kdybych si nedala inzerát na seznamku a neozval se mi David, hodný kluk, který měl schizofrenii ale já se do něj hned zamilovala, už jen z toho co mi o sobě napsal a z fotky co mi poslal, mi byl sympatický.
**********
Naše první setkání bylo zvláštní a já na něj už šla s tím, že to nevyjde a až budu sama tak se zabiju. Nic už pro mě nemělo smysl. naštěstí David navrhnul další setkání a byl na mě hodně moc hodný a milý.Pořád mi psal a říkal jak moc mi miluje, a to nakonec rozhodlo.
Když jsem totiž brala do ruky nůž, vzpoměla jsem si na něj a nezabila se.
**********
David mi nejen slovy ale i činy dokazoval, jak moc mě miluje a tak jsem překonala znásilnění a dokázala Pepu nahlásit na policii a Luďka, který mi okradl o peníze poslat do háje.
Naše první milování díky tomu znásilnění trvalo dlouho, ale když k němu došlo tak to bylo nádherný. Byl tak milý a něžný, byl pozorný, dokázal mi naslouchat.
To on mi ukázal, že život může být i krásný a já mu nikdy nebudu moc dostatečně poděkovat a vrátit mu vše, co mi dal a že toho nebylo málo!
**************

Probouzím se a na tváři cítím horké slzy, stékají mi dolů na krk. Najednou mi někdo bere za ruku, podává mi kapesník, utírá slzy a šeptá:,,neplakej, slzy ti neluší!"
Zvedám své uplakané oči a koukám na tu nejmilejší tvář na světě.
**********

,,Miláčku, děkuji ti za všechno, ani nedokážu slovy vyjádřit jak moc tě miluju!"
,,Lásko, miluji tě celým srdíčkem, vše bude dobré, jen mi slib, žu už tohle nikdy neuděláš!"
,,To bych se tu bez tebe utrápil, lásko!"
,,Miláčku, slibuju, že už se nikdy nepokusím zabít a děkuju ti!"
*************

Pak už nic neříkám a padnu Davidovi do náruče a nechám se objímat a slzy volně stékat po tváři. Už vím, že můj život má cenu, vždyť mám Davida, svého miláčka, pro kterého stojí za to žít a bojovat!

KONEC
Autor Myvalek18, 06.05.2009
Přečteno 423x
Tipy 2
Poslední tipující: kemiš
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Uff, škoda, že to skončilo tak špatně, když už konečně našla svůj smysl života. Ale asi to tak mělo být :)

08.05.2009 20:22:00 | Anches

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí