Proč sem udělala takovou blbost dvakrát?

Proč sem udělala takovou blbost dvakrát?

Anotace: Proč jsem sebou nechávala tak manipulovat...

Láska je složitá věc... myslím, že v tomhle směru se mnou budete všichni nebo alespoň většina z vás souhlasit.
Teď už vím, že jsem tenkrát byla opravdu pitomá, ale tenkrát mi to tak asi nepřišlo. Měla jsem pocit, že někdy to přece musí vyjít. Ale nevyšlo.
On byl takový... nevím jak to říct. Vždy jsem si myslela, že když chce kluk po holce telefonní numero, tak se mu líbí, ne? Bohužel, on to měl trochu jinak. Po mně chtěl číslo, mail, icq,... ale ve skutečnosti chtěl mojí nej kámošku. Bože, tolikrát jsem slyšela, mně se tolik nelíbí a nemůžu s ním chodit, když vím, že se ti líbí. Líbil... Ale ona mě zradila. Víš, já ti musim něco říct... Já s ním chodím... Měla jsem štěstí, že ten den nebyl ve škole. Fakt jsem nepotřebovala, aby mě viděl brečet. To bych asi nedala. Kdyby alespoň pořád nemluvila jen o tom, jak se drželi za ruce a bla, bla, bla...
Druhý den to bylo snad ještě horší... přišel s tím, že si chce promluvit. Nechtěla jsem, ale co bych pro něj a pro ní neudělala. Sejdeme se po o. Dobře. Pršelo, takže jsem doufala, že se mu nebude chtít čekat zrovna na mě. Ale on čekal. Nedalo mi to a rýpla sem si. Seš si jistej, že tu nemusí být slečna xy (omlouvám se, ale opravdu nechci zveřejňovat její jméno). Ne nemusí. Zvládl to naprosto s přehledem. Teď už vím, že to byla blbost, být takhle jízlivá, ale tenkrát mě to strašně užíralo. jakýmsi způsobem jsme se dostali k vysvětlení. Teď už vím, že jsem asi řekla něco, co mělo zůstat tam uvnitř, ale v podstatě vše, co jsem slečně xy řekla na téme On a Ty věděl. Ona ze mě vlastně udělala totálního pitomce. I když se snažil abych si nepřipadala trapně, ale nevím co si o mně musel myslet. Nakonec navrhl, že budeme alespoň kámoši. Souhlasila jsem, i když jsem věděla, že ho nikdy jen jako kámoše brát nemůžu. To prostě nedokážu. Proč máš na sobě ty modrý silonky. Slečna xy říkala, že je máš kvůli mně. To už jsem si připadala jako totání blbka. Měla jsem sto chutí jí jednu vrazit. Kdyby tam v tu chvíli byla s námi, asi bysme se dost pohádali. Tím celý ten kolotoč zkončil. Po čase se rozešli, ale podrazila mě znovu. Když mě zase jiný kluk do kterého jsem se zamilovala začal zvát na kalby, na čarodějnice,... nemohla jsem. Na čarodějnice do jiné části města jsem nemohla. Takže jsem zůstala tady a doufala, že se tu třeba objeví. Přece jenom věděl, že já se tam nedostanu. Doufala jsem marně. Druhý den jsem přišla do školy a co mi slečna xy nepovídá. Víš... já jsem se s ním vykousla. Hmm. Aspoň dík že jsi mi to řekla. Od té doby se mnou ani nepromluvil. A ona? Všude a pořád o tom vykládala. Hlavně, když jsem byla v blízkosti já. Nedokázala jsem pochopit, poč mi to pořád dělá. Záviděla snad? Ale proč? Dodneška nevím.
Víte, jak se říká, že dvakrát do stejný řeky nevstoupíš? Znám to, ale udělala jsem to. Teď vím, že to byla blbost. Viděla jsem toho prvního kluka na dni dětí. Pomohla jsem mu s razítkováním a tak nějak se zavedla řeč i na to, co se tenkrát stalo. Vlastně to zas tak dávno nebylo. Dlouho jsi nebyla na icq... není s kým...odkdy???od tý doby co jsi začal chodit se slečnou xy...začali jsme se hádat, i když jsme na sebe nekřičeli. Začala jsem tedy chodit na icq a začali jsme si psát. Byla jsem fakt šťastná. Padla řeč i na to, jestli bych s ním nejela na tábor. Holky a kluci tam můžou spát spolu. Nevyšlo to. Vlastně jsem za to ráda. I když nám oběma to mohlo být jasný, když jsem se starala o místo na táboře jen týden dopředu. Nakonec mi jeho kámoš řekl, že mu šlo jen o to jedno. Najednou jsem byla ráda, že nikam nejedu. Nezvládla bych to. Jenže ten jeho kámoš, byl natolik oddaný, že ještě ten den, se dozvěděl, že se mi líbí. Strašně se tomu smál. Naštěstí si to psali přes icq. Byla jsem u toho. Pak zapli skype. Naštěstí neměli kameru. Hele ona je tu snáma...smích...ale oni maj tentokrát pravdu...zmlkl. Myslím, že v tu chvíli bylo trapně nám oběma. Nebuď naštvaná... snažil se mě jeho kámoš utěšit. Já vlastně asi nebyla naštvaná na to, že mu šlo jen o sex. Spíš, že si se mnou neměl takhle hnusně hrát. Jakoby mu to nestačilo jednou. Udělal to i podruhý. Vlastně potřetí. Už dřív jsem s ním chodila.
Asi si myslíte, že ho teď ze srdce nenávidím, ale není to tak. Beru to jako životní zkušenost a stále doufám, že někde je ten mj princ, kterému nepůjde jen o to, aby si se mnou užil.
Autor ona ..., 28.05.2009
Přečteno 254x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí