co se stalo

co se stalo

Anotace: popíšu vám jak sem se zamilovala do Toma

Jeli jsme na školní výlet.Všechno bylo super....dokud jsem se večer na hřišti nezakecala s Tomem.Seděli jsme na skluzavce a povídali si,ale pak tam přišla Bára a začala nám do toho kecat.
Byla jsem na ňu tak naštvaná,skoro jsem s ňou celý večer nepromluvila.No tak jsme šli do pokoje za klukama,lehla jsem si do postele a najednou se vedle mě objevil Tom...
Leželi jsme vedle sebe,povídali si a štvali se navzájem a děcka na nás koukali.
Jenže pak přišla večerka,museli jsme jít každej na svůj pokoj....
Ráno jsme se sešli všichni u snídaně,s Tomem jsme se jen pozdravili jako bychom spolu den předtím v žádné posteli neleželi.Vyšli jsme na náměstí a Tom stál vedle mě a samozřejmě se mezi nás vecpala Bára.Tímto mě vážně už štvala...
No a pak nás čekalo to netěžší a to bylo ujít 10km.
Vedle mě šel samozřejmě Tom a Bára.
Ale my jsme si z Tomem povídali o tom coby Bára nemusela vědět tak mě Tom chytl za rukáv a zatáhl dozadu.
Na hodinu jsme se jí zbavili.Pak když zas přišla tak ju Tomáš už poslal do temných míst.Urazila se.
Učitelka na nás řvala že jako jediní zdržujeme.
Jeli jsme vlakem do města kde máme školu a tam se naše banda rozešla,Tomovi jsem poděkovala a šla domů.
No a teď Tomáš není ve škole,takže nevím jestli bude dělat mrtvýho brouka.
Jedno ale vím,zamilovala jsem se až po uši.:(
Autor Romčík, 28.05.2009
Přečteno 286x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

A to má bejt jako co?

28.05.2009 22:55:00 | Tracy Beakerová

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí