Reakce na žádost o zaměstnání

Reakce na žádost o zaměstnání

Anotace: Za co za všechno nemůže krize...

Velevážený pane Jeřábku,
naše oddělení lidských zdrojů nedávno obdrželo Vaši žádost o zaměstnání a proto mi dovolte reagovat.
Společnost, kterou jste si vybral jako svého potencionálního zaměstnavatele, patří dlouhodobě ke špičce v oblasti M.T. technologií. Své produkty dodává takovým firmám jako je ZZN Žďár nad Sáz, pekařství Enpeka nebo řetězci supermarketů Kaufland. Důraz klademe především na vývoj, proto je pro nás přiliv takových odborníků jako vy zcela nezbytný. Protože chápeme nutnost poskytnout svým zaměstnancům dobré pracovní podmínky, nabízíme šestitýdenní dovolenou, nadstandardní plat, služební vůz , služební mobilní telefon, stravenky, plavenky, šatenky, nápojenky, rybářské i lovecké lístky, zdarma vstupy na kulturní a společenské události, tuzemské i zahraniční dovolené a samozřejmě různé druhy prémií a osobních ohodnocení. Za toto všechno požadujeme přiměřené pracovní nasazení, včasné příchody do práce a činorodost. Za samozřejmou také považujeme povinnost zúčastňovat se pravidelných ročních školení, která se konají v našem školícím a vzdělávacím centru na Havajských ostrovech, Oahu, Honolulu, Mason street 26a.
Bohužel s nastupující finanční krizí se i naše firma dostala do určitých problémů a musela značně omezit výrobu. Další vážnou ranou bylo zcela nečekané přemnožení koček v centrálních oblastech Afriky a na Valašsku.
S lítostí Vám musím oznámit, že tím jsme se ocitli nejprve v platební neschopnosti, později v úpadku. Z těchto i jiných důvodů jsme nuceni na Vaši žádost krom tohoto dopisu nereflektovat.
S pozdravem vedoucí personálního oddělení ing. Karel Vokoun za M.T.H.C ( Mousetrap hunting company)
Autor Zbyněk.2, 26.06.2009
Přečteno 343x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí