Láska?!

Láska?!

Anotace: Někdy je zapotřebí odhodit růžové brýle a podívat se normálníma očima..

Je to už dávno. Dominika měla ještě 14 let, kdy se zamilovala do jednoho sympatického, o čtyři roky staršího chlapce. On o ní sice nevěděl, ale to se zlomilo při návštěvě jedné diskotéky, kdy Dominičiny kamarádky slavily patnáctiny. Kdo se neobjevil ve dveřích? No přece Dominičin vysněný princ, Honza. Netrvalo dlouho a nakonec si naší Dominiky všiml, začali se na sebe usmívat, vyměňovat si pohledy, až došlo i na výměnu telefonního čísla, samozřejmě, že byla Dominika nadšená, ale protože ji tak nějak trošku tlačily nové boty, utíkala domů. S Honzou si začala vyměňovat i sms zprávy a netrvalo dlouho a vyměňovali si i polibky. Honza, čerstvě po maturitě chtěl do armády, ale Dominice to nevadilo, asi nejspíš ho milovala, a tak přetrpěla tříměsíční přípravku na armádu, vydržela pouhá víkendová setkání, vydržela Honzovu vysokou, kterou nedokončil a vydržela jeho nástup do armády, to už si byla naprosto jistá tím, že Honzu miluje a on miluje ji. A tak letěl čas, první společné Vánoce u Honzy doma, seznámení s jeho rodiči, prarodiči. Velikonoce, seznámení s celou rodinou. Dominika byla unešená, nikdy nic takového nezažila a byla šťastná, že má přítele, ve kterém má oporu při rozvodu jejích rodičů a on má zase oporu v ní, po nástupu do práce. Tak utíkaly roky. Honza si našel v Prostějově byt a už nejezdil tak často domů, Dominika u něj sice párkrát přespala, ale už to nebyla taková láska jako na začátku, ale vždycky pamatovala na to, co jí řekl Honzův děda: pokud budete mít nějaký svár nebo problém, vždycky si vzpomeňte na to, proč jste se dali dohromady, a jak jste se milovali na začátku.. a Dominika na to vzpomínala. V tom ale dostala další ránu. Honza byl vybrán na půlroční kurz do Ameriky, odlet dva dny po Vánocích. I když odlet nesla těžce, stejně na Honzu čekala, i když si to v tu dobu už možná ani nezasloužil, ale čekala a dočkala se. Honza si pořídil nové auto a pozval Dominiku na dovolenou do Maďarska, byly to pro ni vlastně takové líbánky, byla šťastná, že má Honzu zpátky. Jenže to by nebyl Honza, aby ji neoznámil, že v srpnu odlítá na další dva měsíce na další kurz a naše milá a stále ještě zamilovaná Dominika opět čekala. Takže se jejich, v tuto dobu již tříletý vztah zakládal pouze na víkendových setkáních. Během toho, než se Honza vrátil, si už 19 - letá Dominika našla praxi v jednom dětském domově, v místě, kde Honza pracoval, takže byla nadšená z toho, že s ním bude moci zkusit bydlet alespoň pět týdnů, ale to by nebyl jejich vztah plný zvratů a Honza první dva týdny neměl cvičení, takže Dominika žila v Honzově bytě s jeho spolubydlícím sama. Ale stále se těšila, že ty poslední tři týdny stráví spolu. Strávili, ale Honza návraty z práce odkládal a také se dozvěděl, že se z něj stane velitel čety. Dominika samozřejmě sdílela jeho radost s ním. Přehouply se další Vánoce, další Velikonoce, které spolu strávili u Honzových prarodičů na chatě, plánovali spolu příští víkend, dovolenou.. vypadali naprosto spokojeně. Vrátili se domů v pondělí, Dominika měla měsíc před maturitou a začínala se učit, Honza odjel do Prostějova, připravit se na práci velitele. V pondělí večer si popřáli dobrou noc a přiznali si, že se milují. V úterý ráno se Dominika opět připravovala na maturitu a Honza jí napsal, že by se chtěl odpoledne stavit..nic zvláštního, někdy se tak občas zastavil na pusu, ale to Dominika nevěděla, že dostane další tvrdou ránu - kopačky. Honza přijel, řekl, že chce být sám a chce s Dominikou zůstat jen kamarád. Doteď ji mrzí, že mu jednu nevrazila. Ale to náš Honzík zapomněl, že se s Dominikou rozešel jenom on, ne jejich společní kamarádi, a tak se Dominika do dvou týdnů od rozchodu dověděla, že Honza má novou přítelkyni. To ji dostalo úplně.. byla zklamaná, zničená, smutná a připadala si podvedená a už jí zbývalo jen pár týdnů do maturity. Maturita byla to jediné, kvůli čemu se přemohla a snažila se normálně fungovat. Honzu do dnešní chvíle ze srdce nenávidí a i když se nemají přát špatné věci, přeje mu to samé chování a zacházení, jaké zažila ona od něj.
Autor janulinka89, 30.06.2009
Přečteno 292x
Tipy 5
Poslední tipující: Kail.Riese, Veručka, Bíša, danaska
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Dominika celou dobu jen čekala, ale byl tu někdo, kdo tak trochu zase čekal na ni, jenže ten někdo znal i Honzu a nemohl nic říct a i teď je pro něj kamarádství s Honzou stále "trest", za který on sám nemůže. :-)

11.07.2009 20:38:00 | Kail.Riese

Přeju té Erice, ať si najde nového a lepšího přítele a Honzovi odpustí. A tebe vítám na literu a těším se na další povídky. Píšeš pěkně.

01.07.2009 13:41:00 | danaska

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí